چگونه کیفیت محتوا طراحی سایت خود را ارزیابی می نمایید؟

سئو همواره اصول و تکنیک های خود را تغییر می نماید و در این میان تاثیرگذاری محتوای با کیفیت را برای کاربرپسند بودن طراحی سایت با اهمیت مضاعف تری همراه نموده است. اما گوگل چگونه کیفیت محتواها را مورد ارزیابی قرار می دهد در واقع چه متریک هایی منجر خواهد شد که محتوایی در رنکینگ بالاتری قرار بگیرد. اگر شما محتوا نویس برای طراحی وب سایت خود و یا دیگران می باشید پاسخ دادن به سوالات زیر می تواند برای شما راهنمای خوبی باشد.

 

محتوای موجود در طراحی سایت شما چیست؟

تیم محتوا نویس طراحی سایت شما چه کسانی می باشند.

نحوه ارزیابی محتوا از نظر کیفی چگونه خواهد بود؟

 

 

محتوا چیست؟

 

تمامی مطالب ، عکس ها ، فایل ها که در صفحه طراحی سایت شما قرار می گیرد محتوا نامیده می شود. محتوا به عنوان فاکتوری در جذب کاربر و ترافیک به سمت طراحی سایت شما می باشد زیرا که افراد بسیاری به واسط جستجو کلمه کلیدی خاص وارد طراحی سایت شما می گردند و به مطالعه مطالب خواهند پرداخت. اما آیا این محتوا و م طالب درج شده کارایی و سودمندی لازمه را برای کاربران شما داشته است.

 

متریک های محتوای با کیفیت

 

  • هدف محتوا

 محتوای شما چه عنوان و مطلبی را می خواهد بیان نماید و یا کاربران شما پس از ورود به صفحه طراحی سایت شما انتشار درج چه محتوایی را دارند و یا با چه هدفی وارد طراحی وب سایت شما می گردند.

 

  • کاربرپسند بودن محتوا

آیا محتوای درج شده در صفحه طراحی سایت شما مطلوب کاربران شما بوده است. این رضایتمندی و یا نارضایتی را می توانید به واسط نظرات و نیز آنالیز رفتار کاربران در گوگل آنالیز مشاهده نمایید. البته کاربرپسند بودن محتوا موضوعی قابل توجهی در سئو سایت و بهینه سازی سایت می باشد.

 

  • لینک داخلی بین محتوا

 می توانید به واسط لینک داخلی محتواهای انتشار یافته در طراحی سایت خود را به هم متصل نمایید. ارتباط موضوعی میان محتوا می تواند به واسط لینک ها و کلماتی که دربردارنده تیتر محتواها می باشد  بیان گردند.

 

  • اشتراک گذاری محتوا

 آیا محتوای شما در دیگر طراحی سایت ها ، شبکه های اجتماعی و فروم ها به اشتراک گذاشته می شوند. این اشتراک گذاری محتوا می تواند موجب انتقال دهنده اعتبار به محتوای شما باشد و رنکینگ محتوای شما را در موقیعت بالاتری قرار دهد.

 

  • کلمات کلیدی در محتوا

محتوای شما با چه تیتر و کلماتی بیان می گردد و یا طراحی سایت شما چه کلمات کلیدی را دارا می باشند. اینها مواردی هستند که در قالب کلمات کلیدی در محتوا می بایست گنجانده شود.

 

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید