بازاریابی موتور جستجو (SEM):  

یکی از انواع بازاریابی وب SEM است که با افزایش بازدید در نتایج موتور جستجو از طریق بهینه سازی سایت یا پرداخت تبلیغات و یا بازاریابی محتوا و شبکه های رسانه های اجتماعی منجر به ترویج و پیشرفت سایت می گردد.

 

بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO):

سئو نسخه پالایش شده ای از SEM است که منجر به افزایش رتبه و افزایش دیده شدن در صفحات نتایج موتورهای جستجو می شود. هر چه طراحی سایت معتبرتر و رتبه سایت بالاتر باشد و در نتایج جستجو از جایگاه بالاتری برخوردار باشد احتمال کلیک بر روی سایت بیشتر خواهد شد.

 

نمایش تبلیغات:

تبلیغات، فضایی برای  نمایش تصاویر یا کلمات است، مشابه تبلیغات روزنامه ها و مجلات

 

تبلیغات کلیکی:

موتورهای جستجو زمانی که کلمات کلیدی سایت شما نزدیک به جستجوی کاربران باشد با نمایش و تبلیغ سایت بابت هر کلیک بر روی سایت شما هزینه ای دریافت می کند.

 

بازاریابی رسانه های اجتماعی:

بازاریابی با استفاده از رسانه های اجتماعی چون فیس بوک و سایت های مشابه است. این بازاریابی با ایجاد صفحاتی در شبکه های اجتماعی مستقیما در ترویج سازمان و یا دسترسی ساده محصول در داخل یک سایت (فروشگاه اینترتی) و یا خارج آن موثر است. بنابراین این بازاریابی یکی از فاکتورهای سئو سایت در طراحی وب سایت است.

 

بازاریابی ایمیلی:

بازاریابی با انتشار و توزیع پیامی از طریق ایمیل. بازاریابی ایمیلی یا شامل پیام متنی یا ترکیبی از کلمات و تصاویر و یا ایجاد دسترسی به یک ویدیو روی سایت و یا ویدیو عمومی در یوتیوب است. همچنین بازاریابی ایمیلی توانایی ارائه لینک به سایت و سوق دادن ترافیک و درآمد به آن سایت را دارد.

 

بازاریابی ارجاعی:

یکی از ظریف ترین صور بازاریابی وب است.

 

بازاریابی وابسته:

در این نوع بازاریابی فروش توسط شخص سومی صورت می گیرد. در حقیقت محصولات و خدمات سایت ما توسط سایت فروشگاهی دیگری به فروش می رسد. البته درصدی از فروش نیز برای این فروشگاه درنظر گرفته می شود.

 

بازاریابی درون گرا یا داخلی:

با قراردادن اطلاعات بر روی سایت های دیگر بازدید و توجه را به سایت خود معطوف کنید.

 

بازاریابی ویدیویی:

 استفاده از ویدیو ها مانند ویدیو هایی که در یوتیوب و سایت های مشابه است .

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید