یکی از فاکتورهای مهم و همیشگی در بهینه سازی سایت کلمات کلیدی است که در مبحث محتوا و استراتژی لینک دهی نیز بسیار مهم است.


جستجو و پژوهش معنایی چیست؟

 

به عنوان مثال زمانی که شخصی کلمه طراحی سایت را جستجو می کند، ممکن است یکی از هدفهای زیر را جهت جستجو داشته باشد: طراحی وب سایت سئو وب سایت- انواع وب سایت– آموزش طراحی وب سایت – نرم افزار سئو سایت

در موتور جستو گوگل این فناوری با فراهم نمودن تعدادی کلمه کلیدی مرتبط با کلمه تایپ شده توسط کاربر، کار می کند و گزینه های بیشتری جهت انتخاب بهترین عبارت جستجو پیش روی کاربر قرار می دهد. در صورتی که شما موتور جستجوی گوگل را در موبایل هوشمند خود استفاده کنید، جستجوی معنایی بر اساس قابلیت GPS گوشی، موقعیت مکانی شما را شناسایی نموده و نتایج مرتبط با کلمه مورد جستجو همراه با نزدیکترین موقعیت مکانی به شما را می آورد.

چگونگی تاثیر جستجوی معنایی در سئو سایت

کاربرد تکنولوژی جستجوی معنایی در بهینه سازی وب سایت، تشخیص و شناسایی کلمات کلیدی مناسب بر اساس قصد و هدف کاربران در دنیای واقعی و بسط این کلمات با واژهای مرتبط با آن است.

برای رسیدن به این کلمات کلیدی روش های زیر را به کار برید:

 

1-استفاده از جستجوی پیشرفته گوگل:

در این روش بعد از تایپ کلمه کلیدی موردنظر در گوگل، بر روی گزینه نمایش ابزار جستجو رفته و سپس روی جستجوهای مرتبط کلیک کرده، حال می توانید لیستی از عبارتهای بامعنای مرتبط با کلمه مورد نظرمان را ببینیم.

2-جستجوی کلمات معنایی با برچسب های نشانه گذاری شده

3-ایجاد کلمات معنایی از طریق ابزار نظارت اجتماعی

4-بهینه سازی کلمات کلیدی معنادار

5-جمع آوری کلمات کلیدی معنادار از طریق جستجوی اجتماعی

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید