سایت های تولیدکننده بک لینک رایگان کدامند؟

 

 

 

 

 

بک لینک ها و لینک های خارجی می تواند اعتبار را به طراحی سایت شما اهدا نماید و ازاین رو در زمان اجرای سئو سایت و بهینه سازی سایت خود می بایست ایجاد بک لینک ها را در نظر بگیرید. برای اینکه طراحی سایت شما در رنکینگ بالاتری نسبت به دیگر سایت ها بدست آورد می بایست اعتبار خاصی داشته باشد و از این رو گوگل به لینک هایی که در دیگر سایت ها گذاشته می شود اکتفا می نماید و اگر شما از سایت های معتبرتر و در حجم بیشتر لینک دریافت نموده باشید می تواند اهداکننده اعتبار به سایت شما باشد.

 

 

اهمیت بک لینک برای طراحی سایت شما

 

هرچه تعداد سایت های بیشتری به شما لینک دهی نمایند ، در این معناست که سایت های بیشتری در خصوص شما صحبت می نمایند. در ادامه تعدادی از سایت های تولید کننده بک لینک رایگان را معرفی می نماییم . این سایت ها اغلب در سایت های آنالیزگر آنلاین پروفایلی را برای شما ایجاد می نمایند و این خود می تواند کمک کننده باشد. در ادامه لیستی از سایت های تولید بک لینک رایگان را معرفی می نماییم. با ورود به هر یک از سایت های زیر و درج لینک خود می توانید به طور اتوماتیک تولید بک لینک را برای طراحی وب سایت خود داشته باشید.

 

http://smallseotools.com/backlink-maker

http://www.backlinkgenerator.net

http://seounity.com/tools/backlink-builder

http://www.backlinkr.net

http://www.freelinks.com

http://www.fuub.net/auto-backlink

http://www.onlineseoanalyzer.com/Free-SEO-Tools/Free-Backlink-Generator.aspx

http://www.linkmitter.com

http://sitowebinfo.com/back

 

لیست بالا درج بک لینک را به صورت رایگان و توسط اپلیکیشن ممکن می نماید. البته سایت های فروش بک لینک نیز موجود می باشد که در ازای بک لینک در تعداد معین و نیز در سایت های مشخص هزینه را دریافت می نمایند.

 

 

 

چگونه بک لینک سودمند ایجاد  نماییم؟

 

اگرچه به تصور برخی صاحبان طراحی سایت تهیه اینگونه بک لینک ها می تواند در پروسه سئو وب سایت و بهینه سازی وب سایت بسیار موثر باشد اما حقیقت امر این است که به ازای در نظر گرفتن حجم بک لینک های تولید به کیفیت و اعتبار آنها توجه نمایید و همچنین به لینک سازی در روند طبیعی تمرکز نمایید.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید