شش مفهوم پیشرفته در سئو داخلی
1-استفاده از کلمات کلیدی

از ابتدا تا به امروز، کلمات کلیدی اساسی ترین شکل بهبود سئو داخلی سایت است. برای صفحه ای با موضوع مشخص موتور جستجو کلمات کلیدی را در بخش های مهمی شامل تگ عنوان، سرتیتر، خاصیت alt در تگ image، و سرتاسر متن خواهد یافت.


2-TF-IDF

یکی از ابزارها در مبحث بهینه سازی سایت است و در حقیقت اعتبار یک عبارت کلیدی با مقایسه آن با فراوانی اصطلاح در مجموعه ای بزرگ از سند است. در پیشرفته ترین تکنیک های بررسی متنی یک گونه از TF-IDF را به عنوان یک پایگاه داده در طراحی سایت استفاده می کنند.


3- مترادف و متغیرهای نزدیک

با وجود بیش از 6 میلیون جستجو در هر روز، گوگل دارای منبع غنی از اطلاعات برای تشخیص نیاز واقعی کاربر هنگام تایپ عباراتش در باکس جستجو است و بدین گونه موتورهای جستجو دارای مجموعه وسیعی از مترادف ها و متغیرهای نزدیک برای بیلیون ها عبارات هستند که به شما اجازه غنی کردن محتوای سایت با عبارات متنی را می دهند. و از دید یک نکته مثبت بهینه سازی وب سایت، استفاده از زبان طبیعی و متغیرهای مفهومی نزدیک به کلمه کلیدی بهتر از استفاده چندین باره از کلمات کلیدی یکسان است.


4-بخش بندی صفحه

مکان قرارگیری کلمات نیز به همان اهمیت خود کلمات نیز هستند. طراحی وب سایت یک صفحه وب دارای بخش های هدر، فوتر، اسلایدبار و بدنه اصلی متن است. محتواهای مستقر در بدنه اصلی از محتواهای بخش های دیگر صفحه وب مهمتر است و نیز خطر دیده نشدن در تغییر سایزهای صفحه مثل زمان نمایش در موبایل را ندارد.

5-فاصله معنایی و ارتباط اصطلاحات

در مباحث سئو وب سایت، فاصله معنایی به معنای ارتباط بین کلمات و عبارات متفاوت در متن است. موتورهای جستجو به وسیله ارتباط کلمات و عبارات با متن قادر به تشخیص ارتباط معنایی آنها باهم هستند. ارتباط معنایی نزدیکتر از کلماتی که بهم وابسته اند شانس بیشتری دارند.

6-موجودیت برجسته

این روش فراتر از روش های سنتی کلمات کلیدی مثل TF-IDF است. یافتن ارتباط اصطلاحات در یک سند با اعمال نفوذ روابط شناخته شده بین موجودیت هاست. به هر چیز جدا در یک سند که به خوبی تعریف شده باشد موجودیت گویند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید