چگونه در سئو محلی محتوا برنده باشیم؟

 

 

 

 

 

زبان انگلیسی به عنوان یک زبان بین المللی مورد کاربرد بسیاری از افراد در طراحی سایت چند زبانه قرار می گیرد. اما افرادی که در کشورهای انگلسی زبان سکونت دارند چگونه می توانند محتوا و طراحی وب سایت خود را به ارجحیت بیشتری نسبت به دیگر افراد در کشورهای دیگر می باشند به نمایش گذارند. الگورتیم جستجو محلی گوگل پاسخی در این خصوص می باشد که موجب می شود کاربران لیستی از سایت ها را با توجه به موقعیت مکانی خود مشاهده نمایند در واقع الگوریتم جستجو محلی موقعیت مکانی شما را ملاکی در سئو سایت و بهینه سازی سایت شما قرار می دهد.

 

 

سئو محلی اثر آن در سئو

 

سئو محلی و شناخت موقعیت مکانی شما به گوگل موجب خواهد شد که ارجحیت بیشتری نسبت به دیگر سایت ها در دیگر موقعیت ها داشته باشید. در واقع اگر موقعیت مکانی شما ایران باشد در جستجو کلمه کلیدی مانند طراحی سایت ، نتایج متفاوتی را در نتایج جستجو برای کلمه کلیدی طراحی سایت در کشور آلمان خواهید داشت. حال با توجه به اهمیتی که سئو محلی در اصول بهینه سازی وب سایت و سئو وب سایت دارد می توانیم از این فرصت به نفع خود استفاده نمود. در ادامه به بیان موضوعاتی در این خصوص خواهیم پرداخت.

 

 

درج موقعیت مکانی در سایت

 

موقعیت مکانی خود مانند نام کشور ، نام شهر ، نام خیابان و غیره را در فوتر تمامی صفحات قرار دهید. این امر علاوه بر ایجاد حس اعتماد ، موجب خواهد شد که به واسط جستجو کلمه کلیدی مانند شهر و یا کشور در رنکینگ بالاتری قرار گیرید و نیز اینکه شما موقعیت مکانی خود را به گوگل می شناسانید که موجب فرصت بخشی شما نسبت به دیگر رقبا می گردد.

 

 

درج نام شهر در تیتر محتوا

 

نام شهر خود را در تیترهای خود انتخاب نمایید. این امر موجب خواهد شد که اهمیت و ارتباط شما را با موقعیت مکانی بیشتر نشان دهد. استفاده از تگ h1 , h2 , h3  وغیره و نیز درج نام شهر می تواند اهمیت موضوعی موقعیت مکانی را در سئو نشان دهد.

 

 

درج نام شهر در محتوا

 

می توانید نام شهر خود را در محتوا بگنجانید. این امر نیز می تواند در تقویت جستجو محلی و شناخت موقعیت مکانی شما باشد که در سئو سایت شما بسیار اثرگذار می باشد.

 

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید