اهمیت چک لیست های سئو برای سایت های تجاری


از زمانی که بسیاری از سایت های تجاری انواع گوناگونی از محصولات و خدمات را ارائه می دهند، بیشتر مردم برای خرید هر چیزی ابتدا به جستجوی آن در اینترنت می پردازند. آنها برای جستجو کالا موردنظر باید اصطلاح صحیح را برای یافتن آن به کار برند. شناخت و درک اهمیت بهینه سازی سایت برای وبمسترها امری حیاتی است.


با مرور چک لیست های زیر برای طراحی وب سایت تجاری، سبب ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو شوید.


1-روش استفاده از کلمات کلیدی:

جستجوی کلمات کلیدی همیشه نقشی حیاتی در سئو سایت داشته و خواهد داشت. در صورت استفاده از کلمات کلیدی غیرمرتبط و بی رقیب، ترافیک زیادی را به دست نخواهید آورد. روند انتخاب کلمات کلیدی مناسب نیازمند دقت ویژه در انتخاب کلمه ای با پسوند و پیشوندهایی است که هدف شرکت را منتقل کند. برای تحقیق در این رابطه می توانید از keyword planner بهره ببرید.


2-وبلاگ شرکت:

قراردادن وبلاگ شرکت روی دامنه اصلی سایت اهمیت زیادی دارد. بلاگ ترافیک زیادی را به سایت تجاری شما جذب می کند. بدیهی است سایتی که دارای بلاگ است و مطالب آن به طور منظم بروزرسانی می گردد، موجب جذب لینکهای بسیاری می گردد در مقایسه با موردی که در طراحی سایت آن این بخش اعمال نشده است. فقط اطمینان حاصل کنید که بلاگ توسط دامنه اصلی سایت میزبانی می گردد تا این لینکهای دریافتی به دامنه اصلی نیز سود برسانند. //در مباحث بهینه سازی وب سایت توصیه به استفاده از زیردامنه(sub domain) به جای زیرشاخه (sub directoty) می گردد.//


3- کسب لینک خارجی (بک لینک):

این چالشی است برای سایت های تجاری که فاقد سئو داخلی هستند. بعضی از سایت ها تمام تلاش خود را جهت بدست آوردن بک لینک صرف لیست کردن روی دایرکتوری های محلی یا گذاشتن پست مهمان روی بلاگ های مشهور در زمینه کسب و کار مربوطه، می کنند.

4-اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی:

معرفی و اشتراک گذاری محصولات و خدمات در شبکه های اجتماعی تاثیر فریبنده تری در خریداران آینده نگر دارد. 

 

5-بهبود سرعت لود سایت:

جهت رضایت کاربران از سرعت لود سایت، بهینه نمودن سرعت بارگذاری سایت یکی از فاکتورهای رتبه و امتیاز سایت است.

 

ادامه دارد ...

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید