توقف هرچه سریعتر ترفندهای سئو کلاه سیاه- شماره 1


چند سال اخیر در برخی از روش های پیاده سازی بهینه سازی سایت، در صورت عدم بروز بودن و آگاهی از تکنیک های جدید سئو، ممکن است برای بالا آمدن سایت در صفحه اول گوگل از ترفندهای سئو کلاه سیاه استفاده گردد. الگوریتم گوگل با این روش های سئو سایت مبارزه و سایت را جریمه خواهد نمود.


در این مقاله تعدادی از ترفندهای سئو کلاه سیاه را لیست نمودیم که برای جلوگیری از جریمه شدن سایت توسط گوگل از استفاده از آنها در ساخت سایت اجتناب کنید.


1-پرهیز از کلمات کلیدی نامرتبط و انباشتگی و تعدد کلمات کلیدی:

با وجود اهمیت بالای کلمات کلیدی در مباحث سئو، هرگز از کلمات کلیدی بارها و بارها در یک جمله یا تگ alt تصاویر استفاده نکنید.


2- عدم استفاده از متن و لینک های مخفی یا متن های کوچک:

اجتناب از استفاده از متن هایی با رنگ برابر با رنگ زمینه و گذاشتن متن های ناخوانا در پایین صفحات یا فرمت تصاویر و استفاده از متن هایی با لینک های نایافتنی.


3-پرهیز از استفاده از صفحات gatway یا صفحات doorway:

این صفحات که با یک یا چند کلمه کلیدی برای بالا بردن رتبه در گوگل در طراحی سایت بهینه شده اند و به صورت خودکار به سایت هدف که فاقد محتوای مناسب و مدنظر کاربر است هدایت می شوند.


4-پنهان کاری:

از ارائه محتوایی به موتورهای جستجو که متفاوت از محتوای نمایش داده شده برای بازدیدکنندگان سایت است بپرهیزید. صادق بوده و با طراحی وب سایت صحیح، صفحاتی را ایجاد کنید که بازدیدکننده دنبال آن بوده و انتظار مشاهده آن را بر اساس توضیحات در نتایج جستجوی گوگل دارد.


5-محتوای تکراری:

از کپی نمودن محتوا از سایتی دیگر قطع نظر از اینکه این عمل با اجازه یا بی اجازه صاحب سایت صورت گرفته، پرهیز نمایید. از زمان تشخیص و شناسایی محتوای تکراری توسط گوگل، نگارش محتوای غیرتکراری و اصل یک فاکتور سئو وب سایت به حساب می آید.

 

ادامه

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید