اهمیت لینک سازی هدفمند در سئو

 یکی از مفاهیم ریشه ای در بهینه سازی سایت هدفمند نمودن لینک سازی است.

لینک سازی شیوه ای برای کسب و یافتن لینک های انحصاری به URL ها یا دامنه های انحصاری (به ویژه به صفحات مشخص) است و تلاش برای بهره برداری از لینک های ویژه جهت افزایش رتبه بندی این صفحات در نتایج موتورهای جستجو و در نهایت گامی موفق در ارتقا سئو است.

چه زمانی نیاز به لینک سازی احساس می شود؟

زمانی لینک سازی هدفمند احساس می شود که تمام شرایط مطمئن پس از مرحله طراحی سایت وجود داشته باشد. این نتیجه را از آزمایش ها، ارتباط داده ها و از بیانیه های خود گوگل و نیز از بسیاری از داده های صنایع مختلف که زمان رتبه بندی بر روی آنها تمرکز می شود، دریافتیم. اگر شما صفحه ای با رتبه 4 داشته باشید، این صفحه هدف لینک های جدیدی از صفحات و سایت های مهم دیگر خواهد بود، به ویژه اگر آن لینک ها، انکرتکست هایی داشته باشد که برای امتیازگیری به دنبال آن بوده اید، آنگاه شما در کسب رنکینگ و سئو وب سایت ارتقا خواهید داشت.

در صورتی که سایت در نتایج جستجوی گوگل در صفحات 3 یا 4 بوده و ما در تلاش برای ارتقا آن نتیجه به صفحه اول باشیم و نیز با تلاش بیشتر و به کارگیری سایر اقدامات بهینه سازی وب سایت درصدد مشاهده سایت در اولین یا دومین رتبه نتایج باشیم، لینک سازی هدفمند یکی از گام های موفقیت در این زمینه خواهد بود.

آیا این نوع لینک سازی ارزشمند است؟

اگر هدف اصلی از ساخت سایت ارتقا رنکینگ آن باشد، در صورت وجود صفحه ای که به خوبی اجرا می شود از نقطه نظر تبدیل، روش مناسبی خواهد بود ولی از نقطه نظر تجربه کاربری، از منظر صفحه در هر بازدید و نرخ جستجو سایت و مواردی مثل زمان ontime و نداشتن زمان بالای bounce rate و نیز داشتن صفحه ای که از حیث طراحی وب سایت به وضوح قابل دسترس بوده و به خوبی بهینه شده، لینکهایی که می خواهند در کسب رتبه بندی بالا قدرتمندترین فاکتور باشند، اگر یکی از قدرتمندترین ها هم نباشند، عاملی برای ارتقا رتبه و سئو سایت خواهند بود.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید