برندسازی با ساخت سایت


یکی از مهمترین جنبه های طراحی وب سایت، برندسازی است. طراحی صحیح همواره باید در انتقال مفاهیم به هرشخصی از کاربران ما موفق عمل نماید، به ویژه زمانی که بر روی طراحی منحصر و از نوع داینامیک تلاش بسیار می گردد.
اولین گام در ایجاد برندسازی با استفاده از طراحی سایت، تقویت تفکر و برداشت بازدیدکنندگان درباب برند کسب و کار ما است.

نگاهی حرفه ای

در اصطلاح برندسازی و ساخت سایت، طراحان معمولا دارای مشتریان صنعت و حرفه ای هستند که از آن حرفه انتظار وب سایتی برای نمایش به سبک مشخص سازمانی را دارند.
صرف نظر از سبک، گرفتن یک طرح برای پاسخگویی به انتظارت خاص، منجر به چالشی بیش از حد تصور می گردد. آن طرحی که برای شخصی حرفه ای به نظر می رسد، ممکن است برای دیگری طرحی عالی نباشد و این مسئله ای است که در هر زمانی می تواند چالشی بزرگ در جذب بازدیدکنندگان سایت باشد که اثری غیرمستقیم بر سئو سایت خواهد داشت.

برای یک وب سایت که هدفمند در جهت برندسازی طراحی شده است، گام بعدی مستلزم یافتن شیوه پاسخگویی به انتظارات و حفظ احساس بی نظیری است که آن را از سایر رقیبان مستثنی می نماید. بهترین روش برای رسیدن به این مهم، مشاهده اینکه چگونه اجزای وب سایت گرد هم می آیند و چگونه در مجموع بر روی محتوا نقش بازی می کنند. فاکتورهای این مقوله به رنگ های مورداستفاده تا طرح های انتخابی و متن نوشته شده محدود می گردند.

موجودیت بصری

بسیاری از افراد بر این تصور غلط فراگیر باور دارند که یک برند مشابه یک لوگو است. در حقیقت برندها توسط لوگو ارائه می شوند. لوگوها نیز برای یک برند تجاری طراحی می گردند. بنابراین یک برند، اقدامی مهم تر و موثرتر از دیده شدن لوگو در سایت را فراهم می نماید و از منظر سئو نیز برندسازی بر لوگو ارجحیت دارد.
اطلاعات موجود در لوگو و همچنین طرح کلی آن، نقش مهمی در پاسخگویی کاربران برای محتوای سایت خواهد داشت. هرچند که همیشه آشکار نیست، ولی به رسمیت شناختن این موضوع که کارکرد کدام مورد موفق عمل نموده و کدام ناموفق نیز مهم است.
بیشتر برندهای مطرح دنیا، نه تنها فقط به دلیل تلاش بر روی ایده های متفاوت بلکه با تکیه بر بازخوردهای مشتریان تکامل یافته اند و نتیجه این توجه به نظرات کاربران و اعمال آنها، رفت و بازگشت پی در پی آنها و بهینه سازی سایت را منجر خواهد شد.
به عنوان یک حرفه ای، طراح باید مسئولیت پذیری تبدیل ایده به واقعیت را داشته باشد، واقعیت هایی که قابل درک و مطلوب باشند. این امر مستلزم طراحی است که در آن احساس مناسب با رعایت تعادل حفظ شده است.

اهمیت برداشت اول


زمانی که برند خود را ایجاد نمودید، زمان آن است که سایت قادر به انتشار آنچه خلق کرده اید باشد. همیشه اولین برداشت ها مهم هستند.

اهمیت کپی


زمینه اهمیت زیادی دارد. اگرچه تمرکز بر جنبه های بصری سایت مناسب تر به نظر می رسد ولی تشخیص آنچه کاربران در متن توجه بیشتری به آن نشان می دهند، از اهمیت بالاتری برخوردار است.

پایان دادن به افکار


در دنیای امروزی برندها اهمیت وافری دارند، به ویژه در محیط هایی با رقابت شدید، برندسازی در ایجاد شهرت و افزایش رونق کسب و کار و ماندگاری در اذهان عمومی نقش بسیار موثری داشته و در ضمن بهره گیری از ساخت سایت در این مهم از منظر دنیای نت نیز گامی موثر در برندسازی خواهد بود. با استفاده از مزایای طراحی سایت در برندسازی شاهد نتایج مثبت در بهینه سازی وب سایت نیز خواهیم بود.



ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید