خدمات آنلاین برشی نوعی از طراحی سایت تخفیف گروهی

 در این مقاله با شرح یکی از انواع طراحی سایت بر اساس تخفیف گروهی، در صدد معرفی یکی از پربازدیدترین نوع سایت ها در زمینه ارائه خدمات مناسب، با هدف تامین نیازهای خریداران مجازی و نیز کمک به فروش بیشتر تولیدکنندگان و فروشندگان و آشنایی کاربران نت با انواع محصولات و خدمات معرفی شده در سایت. هستیم.

 خدمات آنلاین برشی:

در گذشته افرادی که درصدد استفاده از تخفیف بودند، برگه و قسمت های ویژه از تخفیف های منتشره در روزنامه ها، مجلات و یا منابع مشابه را جدا نموده و در ازای خرید کالای مدنظر با ارائه این برگه از تخفیفات قیدشده بهره مند می شدند.

امروزه تعدادی از سایت های تخفیف گروهی با ارائه کوپن هایی همان شیوه را به گونه مجازی پیاده نموده اند (سایت هایی نظیر Coupons.com به عنوان نمونه خارجی و نیز وب سایتibbg.ir با طراحی و سئو سایت پیاده شده توسط نونگار). این سایت ها با قرار دادن تعداد بسیاری کوپن از انواع کارخانجات و تولیدی ها و تاجران، کالاها و خدمات آنها را در دسترس مصرف کنندگان آنلاین قرار می دهند. خریداران با بازدید از سایت هایی با نوع طراحی تخفیف گروهی، در صورت یافتن خدمات یا کالای مدنظر، کوپن مربوطه را پرینت گرفته و در ازای تحویل کوپن به فروشگاه محلی، کالای درخواستی را دریافت می نمایند.

البته روند طی شده قبل از فعال شدن امکان پرینت کوپن، اینگونه بوده که کاربر باید به عضویت سایت درآمده باشد و نیز با توجه به مبلغ تخفیف، هزینه کالا را به صورت آنلاین با استفاده از درگاه های پرداخت اینترنتی، پرداخت کرده باشد و سپس برای پرینت کوپن باید نرم افزار امن و سریع را از سایت دانلود نموده و بعد از یک بار نصب می توان هزاران بار کوپن های مختلف آن سایت را پرینت گرفت. (فروش و کپی از کوپن ها عملی غیرقانونی محسوب می گردد)

در صورت طراحی وب سایت تخفیف گروهی از نوع خدمات آنلاین برشی، منابع درآمد مالی سایت شامل موارد زیر خواهد بود:
1-درصد کمی از بهره مندی از کوپن ها
2-تبلیغات در سایت خود
3-دریافت حق عضویت برای سایت
4-درآمدی حاصل از ترکیب موارد بالا

یکی از عوامل سئو اینگونه سایت ها  برای کسب جایگاه بالا در نتایج جستجو در میان رقبا ، مسلما طراحی و ساخت سایت بر اساس چیدمان مناسب منوها و کلیدهای راهنما برای سهولت استفاده کاربران و بهره مندی از تصاویر مناسب کالا یا خدمات و ارائه خدمات و منوهای ویژه برای خریداران و اعضا وفادار و .... خواهد بود. در مجموع می توان گفت نوع طراحی کاربرپسند و محیط کاربری ساده در جذب بازدیدکنندگان و رضایت آنها و معرفی سایت توسط افراد به یکدیگر در سئو وب سایت بسیار موثر خواهد بود.

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید