بازایابی و سئو

 

امروزه بازاریابی و سئو بیش از قبل به یکدیگر وابسته شده اند لذا برای رسیدن به ترافیک بیشتر و افزایش مشتری نیاز به متحد ساختن تیم های سئو سایت و بازاریابی دارید.

 

کلمات کلیدی وب سایت :


از گذشته تا کنون یکی از مهم ترین نکات در سئو وب سایت کلمات کلیدی بوده اند . اگر چه با تغییر قوانین گوگل ممکن است کمی از اهمیت کلمات کلیدی کاسته شده باشد اما کماکان عضوی جدانشدنی از استراتژی بهینه سازی سایت می باشند. در انتخاب کلمات کلیدی خود بسیار دقت کنید و به درستی در وب سایت خود از آن ها استفاده کنید. برای رسیدن به رتبه ای بالا در موتور های جستجو ابتدا روی کلمات کلیدی فرعی کار کنید و بعد از رسیدن به موقعیتی بهتر در گوگل روی کلمات کلیدی اصلی خود کار کنید.


اهمیت شبکه های اجتماعی :


هدف قرار دادن سئو سایت به صورت مستقیم امکان پذیر نیست زیرا گوگل از شرکت ها می خواهد که توجه بیشتری به کاربران خود داشته و روی آن ها تمرکز کنند. امروزه فعالیت در رسانه های اجتماعی در سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار تاثیر گذار می باشد. بر همین اساس شبکه های اجتماعی را در مرکز فعالیت های خود قرار دهید.


تاثیر ویدیو ها و عکس ها :


رفته رفته میزان علاقه و توجه به محتوای متنی رو به کاهش است. گر چه مطالب نوشته شده همواره عاملی موثر در سئو سایت محسوب می شوند اما طبق آمار محتوای ویدیوئی و تصویری در دنیای بازاریابی از مطالب متنی پیشی گرفته اند.


تحلیل تخصصی ارتباط بازاریابی و سئو :


سئو و بازایابی در یک گروه اند. اطلاعات دریافتی از سئو سایت فقط مربوط به بخش بازاریابی می باشد و بر عکس. اگر قصد دخیل کردن کاربران در وب سایت را دارید باید داستانی برای برند خود داشته باشید . به طور مثال داستان وب سایتی که می تواند یک روند بهبود دائمی یا رفع همیشگی مشکلاتی خاص داشته باشد.


تاثیر طراحی سایت کاربر پسند بر سئو :


یک طراحی و ساخت سایت مناسب موجب جلب توجه کاربران خواهد شد. طراحی سایت شما علاوه بر گرافیک زیبا باید دارای سرعتی مناسب در حرکت صفحه ها باشد. اما استفاده ی افراطی از رنگ های خیلی روشن و فلش های چشمک زن در طراحی وب سایت ممکن است وضعیت وب سایت شما را به خطر بیندازند و کاهش بازدید از وب سایت را به همراه داشته باشد .

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید