روش هایی برای افزایش محبوبیت در طراحی سایت

دانستن روش های افزایش محبوبیت به وب سایت یکی از مهم ترین مسائلی می باشد که صاحبان وب سایت ها باید بدانند. این امر موجب افزایش بازدید از وب سایت خواهد شد .


هاست قدرتمند :


پس ازطراحی وب سایت و انتخاب نام دامنه مرحله دوم انتخاب یک پلن میزبانی مناسب می باشد. در انتخاب هاستیگ یکی از مهم ترین نکاتی که به آن باید توجه داشت سرعت بارگذاری و کیفیت وب سایت می باشد . هنگامی که قصد دارید از شرکت های نا معتبر و ارزان قیمت میزبان تهیه کنید ، میزبان اشتراکی به شما تعلق خواهد گرفت . به عبارت دیگر وب سایت شما و چندین وب سایت دیگر بر روی یک سرور قرار خواهند گرفت . در این نوع از میزبانی ها ، وب سایت ها از منابع سرور به طور اشتراکی استفاده می کنند. حال با افزایش تعداد وب سایت های موجود در یک سرور ، منابع متعلق به هر وب سایت رو به کاهش خواهد رفت . پیشنهاد ما برای شما استفاده از سرورهای قدرتمند و اختصاصی می باشد.


سایت خود را سئو کنید :


یکی از اصلی ترین و موثر ترین عناصر در داشتن وب سایتی کارآمد و خوب ، سئو سایت و بهینه سازی وب سایت می باشد . گوگل و دیگر موتور های جستجو استاندار هایی تعیین نموده اند . با پیروی از این استاندارد ها موتور های جستجو ، وب سایت شما را راحت تر پیمایش می نمایند . در نهایت وب سایت شما در رتبه بندی موتورهای جستجو به جایگاه خوبی خواهد رسید . با رسیدن به جایگاهی مناسب در موتور های جستجوتعداد کاربران و بازدیدکنندگان وب سایت شما رو به افزایش خواهد بود .


بهینه سازی شبکه های اجتماعی :


امروزه شبکه های اجتماعی بهابزاروپایگاه های قدرتمندی در دنیای تجارت و بازاریابی تبدیل شده اند! سئو و بهینه سازی شبکه های اجتماعی شامل نکات مهمی می باشد که یکی از آن ها ، اطمینان حاصل کردن از یکی بودن محتوای وب سایت و محتوای موضوع شما می باشد .


دخیل نمودن کاربران در وب سایت :


کاربران را در وب سایت خود دخیل نمایید . اصلی ترین هدف از طراحی و ساخت سایت ، جذب هر چه بیشتر کاربران برای ارائه محصولات و خدمات می باشد . از نظرات کاربران استقبال کنید و با آن ها تبادل نظر کنید . هم چنین می توانید در طراحی سایت خود از تالار یا انجمن استفاده کنید چراکه باعث افزایش کارایی وب سایت شما خواهند شد .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید