چگونه بهترین شرکت طراحی وب سایت را انتخاب کنیم ؟


برای یک مجموعه تجاری داشتن یک وب سایت کارآمد و قوی بدیهی است اما اولین قدم انتخاب مناسب ترین شرکت طراحی وب سایت می باشد . برای رسیدن به موفقیت در دنیای تجارت الکترونیک شما نیازمند ایجاد بهترین تجربه برای کاربرانتان می باشید . طی سال های اخیر ، در صنعت بازاریابی تغییرات عظیمی اتفاق افتاده است . نرم افزار های تلفن های هوشمند و وب سایت های اینترتی محبوبیت بسیاری میان مردم پیدا کرده است . 2 مورد از مهم ترین معیار های انتخاب شرکت طراحی سایت مناسب ، کاربرد وب سایت و بودجه شما می باشد .


مشخص نمودن هدف از راه اندازی و طراحی سایت :


اولین نکته ای که باید به آن داشت این است که با استفاده از تجارت الکترونیک و راه اندازی وب سایت به چه چیزی می خواهید برسید . شما نیاز دارید قبل از انتخاب کمپانی مناسب طراحی و ساخت سایت ، هدف خود را تعیین کنید و معیار های موفقیت خود را بررسی کنید . به طور مثال اگر وب سایت شما یک فروشگاه آنلاین است تمرکز و هدف خود را روی بازگشت سرمایه و حفظ مشتریان دائم بگذارید .
برآورد هزینه طراحی سایت :
اجازه ندهید قیمت پایین برخی از شرکت های طراحی شما را فریب بدهند زیرا به قیمت هدر رفتن سرمایه و وقت شما تمام خواهد شد . البته منظور هزینه های بسیار بالا نیز نمی باشد . شما در واقع می بایست زحمت و ارزش اصلی وب سایت خود را در نظر داشته و متناسب با آن هزینه کنید .


وظیفه تهیه محتوا بر عهده کیست ؟


دلایل خاصی برای راه اندازی مجدد و یا ساخت یک سایت وجود دارد . بیشتر اوقات اولین چیزی که به ذهن می رسد ، قابلیت وب سایت و ظاهر آن می باشد . یکی از مهم ترین فاکتور ها که اکثرا هم نادیده گرفته می شود "محتوای سایت" می باشد .
به طور دقیق مشخص کنید که چه اطلاعاتی نیاز است در دید مخاطبان و مشتریان قرار گیرند و هدف شما ، ارائه چه محتوایی می باشد. در نظر داشته باشید که تهیه محتوا وظیفه طراح سایت شما نیست و هیچ کس بهتر از شما نمیتواند متون وب سایت را تهیه کند. انجام این موارد باعث اطمینان شما از نتیجه و کیفیت کار می باشد .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید