انواع طراحی وب سایت بر اساس user interface


یکی از مهم ترین فاکتور هایی که علاوه بر سئو سایت و بهینه سازی سایت منجر به جذب مخاطب می شود ، "ظاهر سایت" می باشد . به دلیل یکسان نبودن سلیقه کاربران ممکن است یک وب سایت از نظر گروهی از مخاطبین بسیار حرفه ای و جذاب اما از نظر دسته ای دیگر بسیار ساده و ابتدایی به نظر برسد . یک طراح وب سایت حرفه ای ساخت سایت را متناسب با سلیقه خود انجام نمی دهد بلکه بنا به آنچه مدیر وب سایت و عمده بازدیدکنندگان به آن تمایل دارند طراحی نماید . بر اساس تحقیقات به عمل آمده می توان گفت اکثر وب سایت ها جزء یکی از 4 دسته زیر می باشند .


طراحی سایت های نا منظم :


امروزه این نوع وب سایت ها جزء پرطرفدار ترین طراحی ها در دنیای گرافیست ها به حساب می آید . برخی از خصوصیات این نوع وب سایت ها عبارت است از : رها ، کهنه ، لبه های نا متقارن ، محو شده و کاملا متفاوت ! این خصوصیات ، سایت را از وب سایت های نسل قبل متمایز می سازد . البته نباید از این نکته غافل شد که با وجود این خصوصیات هارمونی و نظمی خاص بر این نوع وب سایت ها حاکم می باشد . در واقع این وب سایت ها در عین بی قانونی از چهارچوب خاصی در گرافیک پیروی می کنند .


طراحی وب سایت خلوت :


این نوع از طراحی در عین سادگی دارای تفکری در پی ساخت می باشند . استفاده کم از عناصر گرافیکی و تنها دو یا سه رنگ باعث خلق ظاهری متفاوت و جذاب خواهد شد .


طراحی وب سایت های پر المان :


در ایران این نوع طراحی سایت بسیار پر طرفدار می باشد . موضوع وب سایت تعیین کننده رنگ ها و المان های تشکیل دهنده وب سایت می باشند .


طراحی استاندارد و ساده :


احتمالا با این نوع طراحی وب سایت آشنایی دارید . اغلب وب سایت ها از این نوع طراحی استفاده کرده اند .در بالای صفحه هدر مستطیلی قرار دارد ، منو به صورت عمودی و یا در زیر هدر می باشد و تمامی قسمت های سایت دارای محدوده و قاب هستند .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید