برای سئو و بهینه سازی حجم صفحات یک سایت چه باید کرد ؟


یکی از سوالات مهمی که همواه در ذهن هر طراح وب سایت وجود دارد این است که آیا حجم صفحات وب سایت سئو می باشد و یا چگونه می توان حجم صفحات وب سایت را بهینه سازی کرد ؟  تمامی افراد به دنبال وب سایتی جذاب که مخاطبین بسیاری را به وب سایت بیاورد ، هستند . طراحی و ساخت سایت نیازمند بسیاری از عناصر گرافیکی می باشد که موجب افزایش حجم کلی و کاهش سرعت بارگذاری صفحات سایت خواهند شد. از این رو سئو سایت و بهینه سازی وب سایت بسیار حائز اهمیت می باشد .


رابطه سئو و سرعت بارگذاری صفحات :


امروزه با افزایش پهنای باند مجاز کامپیوتر ها ، وبمسترها در مسیر ایجاد و طراحی وب سایت هایی با عناصر گرافیکی سنگین قرار گرفته اند . در بدترین شرایط می توان به وب سایت هایی اشاره داشت که برای بارگذاری در موتور های جستجو به چندین دقیقه زمان نیاز دارند ! یک کاربر هرگز زمان طولانی را برای بارگذاری صرف نخواهد کرد و به نتایج بعدی حاصل از جستجو خواهد رفت . بنا بر این می توان به اهمیت بهینه سازی صفحات وب پی برد .


استفاده از css :


شاید کمتر طراح وب سایتی بداند که به طور مثال یک مربع با گوشه های مدور را به راحتی می توان با استفاده از css به دست آورد . در کل می توان گفت برای اکثر مشکلات و اشتباهات رایج در سئو وب سایت و بهینه سازی سایت راه حلی ساده موجود است . هیچ گاه طراحان وب سایت راباقراردادن محدودیتی که موجب تاثیردرخروجی کار آن ها می گردد ، درمنگنه قرارندهید. زمانی که کارطراحی سایت به اتمام رسید،مرحله آزمایشی طرح شمابه پایان رسیده است. چنانچه طرح شماشامل مناطقی باشدکه ازرنگهای گرادیانت استفاده می کنندیا حجم هایی باگوشه هاییدایره شکل که برروی یکدیگرقرارمیگیرند،طراح سایت بایدبادقت زیادی برای تقسیم بندی تکه ها به خرج دهد به صورتی که سایز و حجم پایانی کار کوچک باقی بماند .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید