بررسی نکات متاتگ Title در طراحی وب سایت


متا تگ Title عنوان صفحات طراحی وب سایت می باشد . هر صفحه از طراحی و ساخت سایت شما دارای عنوان و توضیحاتی است که به واسطه آن موتور های جستجو وب سایت شما را در نتایج جستجو کاربران قرار می دهند . لذا انتخاب Title و توضیحات مناسب برای صفحات طراحی سایت ، در سئو و بهینه سازی وب سایت بسیار تاثیرگذار می باشند .


استفاده از متاتگTitle یکتا در هر صفحه :


در طراحی وب سایت هر صفحه ، با هدف خاصی تولید می شود از این رو می بایست عنوان مخصوص به خود را نیز داشته باشند .


استفاده از Title کوتاه در طراحی سایت :


عنوان صفحات طراحی سایت می بایست در عین کوتاهی ، مفهومی باشد . در واقعTitle باید به گونه ای باشد که کاربر از عنوان صفحه متوجه اطلاعات موجود در آن صفحه شود .


استفاده از کلمات کلیدی در Title مطالب :


یکی از مهم ترین عوامل موثر در بهینه سازی سایت استفاده از کلمات کلیدی در صفحات طراحی وب سایت می باشد . تولید صفحات متعدد حول کلمه کلیدی با عنوان مرتبط نیز در سئو وب سایت موثر می باشد .


اهمیت تگ توضیحات در صفحات طراحی وب سایت :


تگ توضیحات نیز می بایست همانند تگ عنوان برای هر صفحه منحصربه فرد و یکتا باشد . تگ description توضیحی از هدف ایجاد آن صفحه از طراحی وب سایت می باشد . درج کلمات کلیدی در تگ description می تواند اقدامی مناسب در جهت سئو سایت باشد. تگ description در واقع اطلاعاتی متخصری که کاربر در صفحه نتایج جستجو مشاهده می نماید ، می باشد . از این رو درج نمودن کلمات کلیدی که کاربر را به سمت طراحی سایت شما جلب نموده و موجب هدایت کاربر به سمت طراحی وب سایت شما شود بسیار ضروری می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید