بر اساس ماده 80 و ماده 86 قانون تجارت الکترونیک مصوب در سال 1382 و قطعنامه ای که توسط هیئت وزیران در جلسه مورخ 4/6/1388 و بر اساس پیشنهاد مشترک وزارت بازرگانی سابق و اداره سابق توسعه مدیریت و منابع انسانی رئیس جمهور، اساسنامه مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران (ICeCD) به تصویب رسید.

نماد الکترونیک در سایت فروشگاهی یکی از فاکتورهای اصلی قابل توجه هر کاربری می باشد. برای خرید اینترنتی نماد الکترونیک فروشگاهی به منزله مجوز کسب و کار میباشد. در حال حاضر، مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران مسئول پیاده سازی و توسعه پنج سیستم ملی از جمله سیستم تدارکات الکترونیکی عمومی، سیستم تجارت الکترونیکی جامع، مهر eTrust (eNAMAD)، مرجع صدور گواهینامه (GRCA) و مرجع صدور گواهینامه عمومی دولتی (GICA) است.

بسیاری از کاربران نمی دانند نماد الکترونیک چیست و توجهی به آن ندارند اما با کلاهبرداری هایی که اخیرا صورت گرفت و اطلاع رسانی های انجام شده هر فرد قبل از خرید اینترنتی از طراحی سایت فروشگاهی و یا هر گونه وب سایت که درگاه پرداخت آنلاین داشته باشد، ابتدا به نماد الکترونیک دقت می کند که در صورت وجود اینماد اعتماد کاربر برای خرید جلب میشود.

 نماد فروشگاهی در طراحی وب سایت فروشگاهی

دلیل اهمیت طراحی سایت فروشگاهی و دریافت نماد الکترونیک

ضریب نفوذ اینترنت و طراحی سایت به 102 درصد رسیده است که نسبت به سال قبل 9 درصد افزایش یافته است به علاوه ضریب نفوذ تلفن های هوشمند به 65 درصد رسیده است که نسبت به سال قبل 20 درصد افزایش یافته است همچنین بیش از 185000 گواهی امضای الکترونیکی در کشور صادر شده است که نسبت به مدت مشابه در سال 2019 123 درصد افزایش یافته است.

حجم اسمی معاملات دیجیتال مارکتینگ 639 هزار میلیارد تومان بوده است که نسبت به مدت مشابه سال 2019 284 درصد افزایش یافته است و میانگین مبلغ هر خرید آنلاین 417 هزار تومان است که نسبت به مدت مشابه سال 2019 153 درصد افزایش یافته است. تعداد کل معاملات تجارت الکترونیک حدود 1.5 میلیارد بود که نسبت به مدت مشابه در سال 2019 52 درصد افزایش یافته است.

76000 مشاغل آنلاین با مهر اعتماد الکترونیکی نماد وجود دارد که نسبت به سال قبل 11 درصد افزایش یافته است. 81٪ واحدهای دیجیتال مارکتینگ با مجوز e-Namad، علاوه بر طراحی وب سایت، از شبکه های اجتماعی نیز استفاده می کنند. با انواع نماد الکترونیک نیز آشنا شوید.

 

نکات ساخت سایت فروشگاهی

اینترنت بستر مناسبی برای کسب و کار اینترنتی است اما برای موفقیت در این زمینه رعایت نکات اولیه در ساخت سایت فروشگاهی ضروری می باشد. برخی نکات مربوط به سهولت کاربری و دسترسی کاربر به محصولات میباشد و برخی دیگه برای جلب اعتماد و ثبت برند شماست. فروش بدون بازاریابی انجام نمی شود، زیرا محصول شما برای فروش بهتر نیاز به تبلیغ دارد. ما می توانیم با به روز نگه داشتن و فعال بودن صفحات رسانه های اجتماعی شما، مدیریت کمپین های تبلیغاتی آنلاین خود یا با انتخاب کانال ها و فعالیت های آفلاین مناسب همچنین طراحی سایت در بازاریابی آنلاین به شما کمک کنیم.

 دلیل اهمیت طراحی سایت فروشگاهی و دریافت نماد الکترونیک

فروش آنلاین با طراحی سایت فروشگاهی

به نظر می رسد تب بازاریابی آنلاین در ایران سرد نمی شود. امروزه تمام افراد جامعه در خرید آنلاین و ارسال محصولات خود در منزل احساس راحتی می کنند. حدود 3 درصد از کل معاملات کشور از طریق فروشگاه های اینترنتی انجام می شود. حدود 9000 فروشگاه آنلاین فعال در ایران وجود دارد که دارای گواهی اعتماد (eNAMAD) از مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران هستند. دلیل اصلی استفاده مردم از خرید اینترنتی، صرفه جویی در وقت، حذف ترافیک و آلودگی هوا است. آمارها نشان می دهد که زنان، به ویژه زنان 16 تا 34 ساله، عمده خریداران آنلاین هستند.

از آنجا که مردم ایران نمی توانند از وب سایت های خرید آنلاین خارجی مانند آمازون و ای بی خرید کنند. وب سایت های خرید آنلاین ایرانی مشهورتر و محبوب تر می شوند. قبل از راه اندازی سایت فروشگاهی خود اطمینان حاصل کنید که محصول شما در بازار ایران موفق خواهد شد یا خیر؟ در این زمینه باید در مورد رقابت خود و قیمت احتمالی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

 

مطلوب ترین محصولات در فروشگاه های آنلاین

  • لوازم شخصی و خانگی

 مسواک برقی، کولر، مرطوب کننده، آهن، اجاق گاز، غذاساز، دستگاه اسپرسو، بخارپز غذا

  • وسایل الکترونیکی

 تلفن هوشمند، تبلت، اولترابوک و لپ تاپ، هدفون، دوربین

  • دکوراسیون و سبک زندگی لوکس

کاغذ دیواری، فرش، محصولات چرمی

  • پوشاک و کفش

 کیف و کیف، چمدان، کوله پشتی، لباس

کارشناسان نونگار پردازش به شما در فروش آنلاین در بسترهای ایرانی کمک می کنند. کارشناسان ما می توانند به شما کمک کنند وارد بازار آنلاین شوید، ابتدا هزینه های اولیه را برای آزمایش محصول خود را مشخص کنید، و اگر فروش شما در حال افزایش است، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا این فرآیند را به طور مثرتری انجام دهید.

 فروش آنلاین با طراحی سایت فروشگاهی

مراحل طراحی سایت فروشگاهی با نماد اعتماد در نونگار

می توانید توضیحات محصول خود را برای ما ارسال کنید یا فقط نمونه طراحی سایت فروشگاهی دیگری که محصول خود را در آنجا ارائه می دهید و یا مورد پسند شما است، را به ما معرفی کنید. سپس نمونه ای با توجه به درخواست شما به صورت اختصاصی طراحی میکنیم. همچنین در صورت هرگونه پرسش، درخواست یا مشکل پاسخگوی شما خواهیم بود. هرگونه انتقادی می تواند برای ما ارسال شود، و ما با شما در مورد نحوه رسیدگی به آنها مشورت می کنیم.

 

 

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید