12 قدم برای داشتن بهترین چیدمان در طراحی وب سایت


امروزه با گسترش دنیای تجارت الکترونیک صاحبان کسب و کارها توجه بیشتری نسبت به وب سایت های خود می کنند . وب سایت یک شرکت تصویر آن شرکت در دنیای تجارت آنلاین می باشد . از طرف دیگر منبعی برای کسب اطلاعات و راهی ارتباطی با کاربران و نیاز های آن ها محسوب می شود . طراحی وب سایت می بایست طوری جذاب باشد که مخاطب را برای انجام خرید از وب سایت مجذوب نماید .


رسم طرح اولیه چیدمان وب سایت :


رسم یک طرح از چیدمانی که مدنظرتان است در تعیین جایگاه عناصر وب سایت بسیار موثر می باشد . متن ، ویدئو ،عکس یا هر مورد دیگری می بایست  از لحاظ  دیداری در جایگاه مناسبی در طراحی سایت قرار بگیرد که چیدمان جذابی را ایجاد نماید . هنگامی که طرح اولیه آماده شد، طراح می تواند برای طراحی و ساخت سایت بی عیب و نقص ، با توجه به ایده هایی که از قبل یادداشت نموده است، جابجایی ها و تغییرات را اعمال نماید .


انتخاب فونت مناسب :


در دنیای طراحی وب سایت شکل ظاهری وب سایت یکی از مهم ترین مسائل می باشد . از این رو فونت مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد . برای داشتن جاذبه بصری تاثیرگذار ، فونت استفاده شده در طراحی سایت می بایست به مقدار کافی برجسته و درشت باشد . در واقع باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند به راحتی متن را بخواند .


انتخاب تم رنگ بندی سایت :


 رنگ ها به محیط وب سایت زندگی می بخشند از این رو رنگ ها عناصر حیاتی برای سلامت وب سایت در طراحی وب سایت محسوب می شوند . هنگام انتخاب رنگ از پالت رنگ فتوشاپ استفاده نموده و راهبردهای تجاری شرکت صاحب سایت را مد نظر قرار دهید . انتخاب رنگ بندی سایت از روی لوگوی شرکت، ایده خیلی بسیار خوبی است اما همیشه نمی توان به آن متکی بود. برای دستیابی به بهترین رنگ بندی ، رنگ های مشابه و متضاد را امتحان نمایید . پس از انتخاب رنگ ، طراح سایت می بایست دوباره در مورد جذاب بودن رنگ استفاده شده  فکر کند و این احتمال که این رنگ به قدر کافی برای کاربران برانگیزاننده نیست را مورد بررسی قرار دهد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید