یک طراحی وب سایت موفق دارای چه ویژگی هایی می باشد ؟

 


چگونه یک وب سایت قدرتمند طراحی نماییم ؟


یک طراحی سایت قدرتمند و محکم موجب پایداری وب سایت در طول زمان خواهد شد ، هم چنین استفاده از وب سایت را کاربردی تر و راحت تر می سازد. شاید شرح استوار بودن طراحی وب سایت برای دیگران کاری دشوار باشد . به بیانی ساده تر می توان گفت  قوی و محکم بودن یک طراحی و ساخت سایت شبیه زنجیره ای می باشد که تمامی عناصر طراحی وب سایت را به هم ارتباط می دهد .


توجه به شکل ها و رنگ های استفاده شده :


رنگ ها نقشی بسیار مهم در برقراری ارتباط میان عوامل دیداری طراحی وب سایت و برند تجاری ایفا می کنند . در اصل اولین برخور کاربران طراحی سایت به وسیله رنگ ها صورت می گیرد به عبارت دیگر خواسته ها و اهداف شما توسط رنگ ها به چشم بازدیدکنندگان وب سایت می آید . برای تولید پالت رنگ های یک طراحی وب سایت ، یک رنگ را به عنوان رنگ شاخص انتخاب نمایید و از روانشناسی رنگ ها برای افزایش جذابیت طراحی استفاده کنید .


دقت در موقعیت ، سایز تایپوگرافی و فاصله گذاری ها :


همانند رنگ ها در تایپوگرافی نیز می بایست از قواعدی خاص ( که شما برای آن تعیین می کنید ) ، پیروی نماید . یک تایپوگرافی و سایز متفاوت و شاخص برای آن انتخاب نمایید. با این انتخاب اولیه بقیه اندازه ها را هم هماهنگ نمایید . زمانی که مبحث سبک طراحی وب سایت به میان می آید ، شما باید یک سبک خاص از نوشتن ، موقعیت ، سایز و فاصله گذاری را با css انتخاب نمایید .


بررسی ارتباط های فاکتور های طراحی وب سایت :


سایز کاراکترهای موجود در طراحی سایت مطابق با سبک طراحی شما تعییم می گردد . اگر بخواهید شکل ها و عکس ها را با سایزهای متفاوتی در وب سایت تان قرار دهید نتیجه کار وب سایتی نا هماهنگ و نامنظم خواهد بود که موجب خستگی چشم بازدیدکننده خواهد شد . اندازه های یکنواخت  و مناسب از نظر دیداری به کاربران کمک می نماید و باعث اسجاد تعادل در وب سایت خواهد شد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید