چگونگی رابطه ساختار سایت و طراحی وب سایت


به طور خلاصه می بایست ساختار وب سایت و طراحی سایت طبق اصول و قواعد سئو و بهینه سازی وب سایت باشد . آنچه در قالب بندی صفحات یک وب سایت دارای اولویت می باشد ، رابطه میان طراحی وب سایت و ساختار آن می باشد . نحوه قرار دادن صحیح و اصولی فرمت های طراحی و ساخت سایت یکی از مهم ترین اولویت ها در طراحی سایت محسوب می شود . توجه به قرار گرفتن زیر منوها در مکان مناسب و اندازه و حجم مناسب آن ها با لینک صفحه در طراحی وب سایت بسیار حائز اهمیت می باشد . ساختار صحیح لینک دهی صفحات می بایست با فرمت صحیحی انجام شود . تمامی این مراحل در طراحی وب سایت حرفه ای و بهینه سازی سایت نقش بسیار مهمی ایفا می نمایند .


اهمیت منوها در طراحی وب سایت :


نخستین لینک هایی که بازدید کننده به محض ورود به وب سایت شما با آن ها مواجه می شود ، منو ها می باشند . صفحاتی که در طراحی سایت تان در منوها قرار می گیرند برای کاربران وب سایت نقش مهمی را ایفا می نمایند . از طرفی چون منو در تمامی صفحات وب سایت شما مشاهده می شود ، طراحی صحیح آن ها بسیار مهم می باشد . از این رو می بایست در منو طراحی وب سایت تان تنها صفحات مهم را قرار دهید و از به کار گیری صفحات غیر ضروری بپرهیزید .


اعمال دیاگرامی که ارتباط صفحات سایت را نمایش می دهد :


دیاگرامی از مکان هایی که بازدید کنندگان و مخاطبین وب سایت شما در آن جا ها حضور داشته اند را در وب سایت تان قرار دهید و مجموعه ها و زیر مجموعه هایی را که کارابران طی نموده اند را در طراحی وب سایت صفحه های خود بگذارید ، تا سایر بازدید کنندگان نیز بتوانند به راحتی به مجموعه و زیر مجموعه های طراحی و ساخت سایت شما دسترسی داشته باشند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید