بررسی تاثیر کلگات کلیدی در سئو و طراحی سایت

3اصل بسیار مهم در حوزه سئو سایت برای افزایش مخاطبین سایت :


کلمات کلیدی ، توضیحات متا و تگ تصاویر 3 اصل مهم و موثر در سئو و بهینه سازی وب سایت ها می باشند و توانایی افزایش مخاطبین طراحی وب سایت تان را دارا می باشند .

پس از طی کردن پروسه طراحی و ساخت سایت می بایست برای ایجاد محتوا اقدام کنید . هر صفحه از وب سایت می بایست بنا به کلمات کلیدی که برای کسب و کار شما دارای اهمیت بسیاری می باشند تولید شود . در طول ساخت صفحات وب سایت سعی کنید از مناسب ترین کلمات کلیدی در مطالب استفاده نمایید . موتور جستجو گوگل با کلمات کلیدی به شما کمک می کند تا هنگامی که در نوار جستجو گوگل کلمه ای را جستجو می کنید ، پیشنهاد هایی از کلمه ها یا جملاتی که مخاطبان در جستجو به کار می برند داده می شود.


اهمیت و تاثیر توضیحات متا در طراحی وب سایت :


هنگامی که وب سایت شما ما بین صفحات دیگر بسیاری به کاربران اینترنتی در گوگل پیشنهاد داده می گردد ، فقط  عنوان صفحه و توضیحات متا قابل بازدید می باشد و همین دو کاراکتر است که در انتخاب بهترین نتیجه به بازدیدکنندگان کمک می نماید . توضیحات متا دقیقا در پایین لینک شما در صفحه نتایج جستجو قرار می گیرد . علت اهمیت توضیحات متا این است که به کاربران یادآوری می کند که در این صفحه چه چیزی در انتظارشان است . شما نیازمند جمله ای مناسب و جذاب می باشید که کاربر را علاقه مند به کلیک روی لینک شما نماید .


طراحی سایت و اهمیت تگ تصاویر :


از تصاویر موجود در سایت می بایست در راستای طراحی وب سایت استفاده نمود و این امر با تگ گذاری این تصاویر به تحقق خواهد پیوست. نرم افزار های نمایه سازی گوگل نیازمند درک آنچه در تصویر وجود دارد می باشند از این رو می بایست برای تصاویر در طراحی سایت از تگ استفاده نمایید . با استفاده از تگ ها گوگل تشخیص خواهد داد که تصاویر مربوط به چه مسئله ای می باشند ، در چه مکانی ذخیره می شوند ، شاخص آن ها به چه صورت است و کدام زمان در جستجو آن را نمایش دهد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید