آیا زبان برنامه نویسی HTML5 در بهینه سازی سایت تاثیرگذار است؟


امروزه با گسترش تکنولوژی ، فناوری HTML5 یکی از تکنینک هایی است که شرکت های طراحی و ساخت سایت می توانند با استفاده از آن وب سایتی پویا تر و جذاب تر طراحی نمایند .


زبان برنامه نویسی HTML5 :


زبان برنامه نویسی HTML5 یکی از بان های سمت کاربر می باشد که توسط آن می توان بدنه یک طراحی وب سایت را بدون استفاه از فلش کدنویسی نمود .


تگ فوتر در زبان برنامه نویسی HTML5 :


ممکن است تگ footer از اهمیت کمتری نسبت به تگ header برخوردار باشد اما این تگ لسینک های مفید و ارزشمندی را د خود جای داده است . به طور مثال می توان به لینک های ارتباط با وب سایت اشاره داشت .


تگ article در زبان برنامه نویسی HTML5 :


مطمئنا می دانید محتوای خوب مهم ترین قسمت سئو و بهینه سازی وب سایت محسوب می شود . یکی از تاثیر گذار ترین تگ ها در سئو وب سایت ، تگ article در طراحی وب سایت توسط زبان HTML5 می باشد . علت اهمیت این تگ این است که مطالب مهم وب سایت که موتور های جستجوگر به طور کامل آن ها را مورد بررسی قرار می دهند ، در خود جای می دهد .


تگ هدر در HTML5 :


در گذشته از تگ header برای منو و لوگو استفاده می شد اما امروزه با پیدایش زبان برنامه نویسی HTML5 امکانات جدیدی در اختیار طراحان وب سایت قرار گرفت . از جمله این امکانات می توان به استفاده از تگ های H1 الی H6 در درون تگ header اشاره نمود .


اهمیت تگ section در زبان برنامه نویسی HTML5 :


تگ section در واقع به عنوان جداکننده مطالبل در وب سایت به کار می رود. معمولا در صفحات اول وب سایت ها از این تگ استفاده بسیاری می شود . دو مورد از مهم ترین کاراکتر ها در بهینه سازی سایت توسط طراحی سایت با HTML5 ، تگ article و تگ section می باشند .

آیا زبان برنامه نویسی HTML5 در بهینه سازی سایت تاثیرگذار است؟


تگ nav در زبان HTML5 :


این تگ برای کنار یکدیگر قرار دادن دسته ای از لینک ها مورد استفاده قرار می گیرد . البته لازم به ذکر است که تمامی لینک های یک صفحه وب سایت را نباید در این تگ قرار داد و تنها لینک های پایه و اصلی را در این قسمت تعریف کرد .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید