طراحی سایت های دوزبانه چه الزاماتی را طلب می کند؟ 


استفاده از سایت های دو زبانه این فرصت را در اختیار صاحبان سایت می گذارد تا تا مخاطبان خود را گسترش دهند. سایت های دو زبانه همچنین در مناطقی که بیش از یک زبان رسمی دارند کاربرد دارد. در طراحی سایت نیازی نیست که لزوماً زبان انگلیسی زبان اولیه وب سایت شما باشد. سوال اصلی که در اینجا ذهن را مشغول می کند این است که به منظور کشف توسط موتورهای جست و جو ساختار سایت در طراحی سایت های دو زبانه چگونه باید باشد تا شناخت لازم جهت ارائه سایت در نتایج مطلوب جستجو نصیب موتورهای جستجو گر شود. در مورد ساخت و طراحی سایت های چند زبانه یک سری مقررات کلی وجود دارد که آنها را برای شما ذکر می کنیم.


کلیات طراحی سایت های چند زبانه


از ترکیب زبان ها در کنار هم و قسمت بالا و پایین و ترجمه خود داری کنید و برای هر زبان صفحه ی خاصی را ارائه دهید. برای اعلام زبان های استفاده شده در وب سایت به موتورهای جستجوگر از متاتگ ها استفاده کنید، از یک زبان به زبان دیگر لینک دهید به گونه ای که به سادگی قابل پیگیری باشد. صفحه ورودی را به عنوان صفحه ایندکس در نظر بگیرید که لیستی از تمام زبان های موجود در سایت در این صفحه قرار بگیرد تا امکان انتخاب زبان برای کاربران مهیا باشد.


الزامات موجود در طراحی سایت های چند زبانه

طراحی سایت های دوزبانه چه الزاماتی را طلب می کند؟


هنگام طراحی سایت های چند زبانه باید لینک ها از یک زبان به زبان دیگر گسترش داده شود و حتماً چندین گزینه در دسترس افراد باشد. حرکت کاربر به سمت صفحه اصلی مزایای زیادی دارد از جمله این که کاربر پیغام سایت را دریافت می کند. البته لزوماً نتیجه این گونه نیست و ممکن است کاربر کلیک ها را غیر ضروری بداند و نتیجه منفی برای شما داشته باشد.


روش های نزدیکی دو صفحه با زبان مختلف به هم


در اینجا دو روش را به عرض شما می رسانیم. ایجاد پوشه هایی برای زبان های جایگزین با روش زیر دامنه های معادل، این دو روش برای وجود زبان های دیگر در سایت روش های مناسبی هستند. اگر در حال برنامه ریزی برای طراحی سایت در کشورهایی مانند فرانسه و یا هر کشور چند زبانه دیگر هستید، باید مطمئن شوید که طراحی سایت دوزبانه شما به روشی درست در حال انجام است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید