همان گونه که در بخش اول این نوشتار اشاره کردیم یکی از کارهای با اهمیتی که در سئو و بهینه سازی سایت جهت ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجوگر از آن بهره گرفته می شود، ساخت بک لینک است. در بخش اول موارد و نکاتی را برای شما عزیزان علاقه مند به سئو سایت مطرح کردیم که در این نوشتار به موارد دیگری اشاره خواهیم نمود.

 


فعالیت مستمر در صفحات و شبکه های اجتماعی


زمانی که شما تصمیم می گیرید و محتوایی را تولید می کنید فقط قسمتی از فعالیت بازاریابی محتوا را انجام داده اید، قسمت دیگر رشد و پیشرفت محتوا می باشد که در سئو سایت شما اهمیت زیادی دارد. راه های متفاوتی برای ترویج محتوا وجود دارد که یکی از مهمترین آنها حضور مداوم و وسیع در شبکه های اجتماعی است و زمانی که محتوای شما ترقی کند آنگاه است که شما می توانید لینک به دست بیاورید. طبق تحقیقات کارشناسان سئو صفحات اجتماعی ریشه و اساس بلاگینگ خواهند بود. با مراجعه به سایت خود به آسانی می توانید این قضیه را مشاهده و درک کنید. فعالیت در صفحات و شبکه های اجتماعی باعث خوانده شدن و نشر مطالب شما خواهند شد و نهایتاً شما لینک به دست می آورید.فعالیت در شبکه های اجتماعی صرفاً به این معنا نیست که مقداری از زمان خود را در این شبکه ها به صورت بیهوده صرف کنید و باید فعالیت های مرتبطی را نیز انجام دهید تا بر روی سئو سایت شما مؤثر باشد. از جمله این فعالیت های این است که از مقالات و مطالب خود لینک هایی را در شبکه های اجتماعی پست کنید. فعالیت دیگر این است که لینک ها را به گروه های شبکه اجتماعی LinkedIn که عضو آن هستید بفرستید و پست ها را در Reddit ثبت کنید. همچنین با ثبت کردن پست ها در StumbleUpon و GrowthHackers.com و غیره، به صورت غیر مستقیم لینک به دست آورده و تأثیر آن بر افزایش رتبه سایت و بهبود سئو و بهینه سازی سایت ، به مانند لینک در سایت های دیگر نیست. در هر صورت با ارائه محتوا و مطالب در سایت های دیگر و شبکه های اجتماعی مطالب شما خوانده می شود و به سایت شما لینک زده خواهد شد.

 


ارتباطات مؤثر جهت تبادل لینک بپردازید


این روش را می توان به عنوان آسان ترین روش نام برد هر چند ممکن است چندان عاقلانه به نظر نرسد. منظور از درخواست لینک ارتباط مؤثر جهت دریافت لینک است و با التماس کردن و تجارت کردن برای دریافت لینک متفاوت است. موفقیت در دنیای سئو و بهینه سازی سایت به شیوه ارتباط مناسب با کاربران و رقبا وابسته است. مطالعه محتوای تولید شده سایرین و استفاده مفید از آن و مشارکت در اشتراک گذاری آن در شبکه های اجتماعی و در نهایت اطلاع رسانی این کار مفیدتان به مدیران آن سایت ها می توانید از آنها درخواست تعامل متقابل را داشته باشید. راه های دیگری نیز جهت سئو مناسب و بهینه سازی سایت و دریافت لینک وجود دارد مانند درخواست لینک از کسانی که می شناسید و حتی گاهاً افرادی که نمی شناسید.

 

 


تبلیغ و ترویج برند خود در طراحی سایت


یکی از مطمئن ترین مسیرها برای موفقیت سایت شما در زمینه سئو و بهینه سازی سایت ، تبلیغ و ترویج برند شخصیتان است که یکی از راه هایی می باشد که در کنار حرکت تدریجی و کند به وجود آوردن لینک ها می تواند کمک شایانی به بهتر شناخته شدن شما و افزایش تعداد بازدید کنندگان سایت شما داشته باشد.  ساخت برند شخصی و تبلیغ و ترویج آن به هیچ عنوان کار آسانی نیست و از طرق مختلفی حاصل می شود. راه هایی نظیر حضور در جلسات و همایش های مختلف و سعی کردن برای قرار گرفتن در اخبار و ارتباط مؤثر با کارشناسان سئو و بهینه سازی سایت و روش های متفاوت دیگر از این راه ها است. کسب بک لینک ها نیز در این روش مقداری زمان بر است اما به دست خواهد آمد و رتبه شما در تعداد بک لینک ها افزایش خواهد یافت. امیدواریم نکاتی که در جهت افزایش تعداد بک لینک ها و بهبود سئو سایت و نیز بهینه سازی مناسب به شما ارائه دادیم مورد توجه شما قرار گرفته باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید