سئو سایت در سیستم مدیریت محتوای جوملا قسمت دوم


در قسمت اول مباحث مربوط به سئو سایت در سیستم مدیریت محتوای جوملا به کلیات و چهار مورد از نکاتی که نیاز بود مطرح شود اشاره کردیم، حال در قسمت دوم این مباحث نیز نکاتی را بر خواهیم شمرد.


ویرایش و مدیریت متاتگ ها


برخلاف گذشته اکنون متاتگ کلمات کلیدی ارزش چندانی ندارند و نباید زمان خود را برای آنها هدر بدهید. اما این به این معنی نیست که کار شما با متاتگ ها پایان یافته است. متاتگ ها از مهمترین بخش های مربوط به سئو سایت بوده و هستند. اکنون در مورد متاتگ ها در به جای وقت گذاشتن بر روی متاتگ کلمات کلیدی باید تمرکز خود را بر روی متاتگ های title و description بگذارید. در مورد مشکلی هم که ممکن است سابقاً با آن روبرو بوده باشید یعنی ویرایش تک به تک متاتگ ها در مقالات مختلف نگران نباشید. افزونه ای به نام Seo Boss را نصب کنید، با این افزونه می توانید کل متاتگ نوشته ها را در یک صفحه داشته باشید و در همان صفحه نیز آنها را ویرایش کنید. این افزونه که کمک خوبی به سئو سایت شما می کند را می توانید با یک جستجوی ساده در اینترنت پیدا کرده و نصب کنید.


نصب برنامه کاربردی


نصب برخی برنامه ها برای سئو سایت بهتر بسیار مهم است. یکی از برنامه هایی که کمک زیادی به شما خواهد کرد برنامه JCE Editor است که به شما این امکان را می دهد در هنگام آپلود تصاویر بتوانید متن جایگزین و سایز تصویر را نیز وارد کرده تا در کدها نمایش داده شود. این موارد از موارد با اهمیتی هستند که در صورت رعایت نکردن، سایت های بررسی سئو سایت نمره منفی به سایت شما خواهند داد. این برنامه نیز به آسانی در اینترنت قابل دانلود است. بعد از نصب برنامه نیاز است که تصاویر قبلی را نیز به روز رسانی کنید و متن جایگزین و متن تصاویر را در آنها وارد نمایید. رعایت کردن مواردی این چنینی و شاید از نظر بعضی ها جزئی است که باعث می شود سئو سایت شما بهبود یابد و در موتورهای جستجوگر رتبه بهتری را کسب نمایید.


ویرایش دستی htaccess برای تنظیم آدرس سایت

 

سئو سایت در سیستم مدیریت محتوای جوملا قسمت دوم


سیستم مدیریت محتوای وردپرس کار انتقال آدرس ها با www و بدون آن را، به صورت خودکار انجام می دهد. اما جوملا این قابلیت را ندارد و همین مقداری مشکل به وجود می آورد. به همین دلیل باید برای انتقال آدرس ها نیاز است که فایل htaccess را به صورت دستی ویرایش کنید. قطعاً کسانی که توانایی کد نوشتن و ادیت کردن کدها را دارند به راحتی و با نوشتن چند خط کد که در اینترنت نیز در دسترس می باشد می توانند این کار را انجام بدهند. در بخش بعدی می توانید موارد دیگری از جزئیاتی که به سئو سایت شما کمک می کنند را بخوانید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید