موتور جستجو google، جهت قرار گیری ترتیب نمایش سایت ها در صفحات مختلف نتایج جستجو ، سئو سایت شما را بررسی می کند، در واقع گوگل نیازمند بررسی میزان کیفیت سایت ها می باشد که این کیفیت بیانگر میزان بهینه سازی وب سایت و یا میزان سئو بودن یک سایت می باشد.
انتخاب نام درست و مناسب، تاثیر زیادی در رونق وب سایت شما خواهد داشت. نام سایت از جمله ویژگی هایی است که نمی توان در آن تقلب کرد چرا که فقط به مالک آن تعلق دارد و بعد از ثبت نام سایت، دیگر نمی توان آن را تغییر داد.  در انتخاب نام دامنه باید انتخاب کنید که منظر بازاریابی برای شما مهم است و یا منظر رتبه موتورهای جست و جو؟ از دید مارکتینگ نام مناسب باید راحت به خاطر سپرده شود و حفظ کردن و تلفظ آن راحت باشد یا به طور کلی ساده باشد اما از لحاظ موتورهای جست و جو مهم ترین عامل در انتخاب نام وجود کلمات کلیدی در آن است. برای انتخاب کلمات کلیدی می توانید از اسناد و آمارهای موجود و از نرم افزار های مخصوص این کار مدد گرفت.

بهینه سازی وب سایت و کاربرد ان چیست؟


تاثیر نام دامنه و بولد کردن کلمات کلیدی در محتوای وبسایت از نظر موتور های جستجو در رتبه بندی سایت

 


زمان مناسب برای بهینه سازی وب سایت از همان آغاز کار و هنگام نامگداری سایت است که می توان با انتخاب نام دامنه مناسب قدم اول را بسیار محکم برداشت.
نام دامنه باید شرایط زیر را دارا باشد:
1.    کوتاه و مختصر باشد.
2.    دارای املای ساده و راحتی باشد.
3.    به خاطر سپردنش آسان باشد.
4.    دارای کلمات کلیدی باشد
با بولد کردن کلمات کلیدی به شکل صحیح و مناسب علاوه بر تاثیر مفید بربهینه سازی وب سایت به بازدید کننده کمک می کند درک بهتری از متن داشته باشد و با نگاهی کلی و اجمالی موضوع کلی وب سایت را دریابد و بخش های مهم  را از غیرمهم تشخیص دهد در واقع هم برای بهینه سازی وب سایت مفید است هم به درک بهتر بازدید کننده کمک می کند..

به دو روش فنی و تکنیکی در دستورات کدنویسی HTML می­توان کلمات کلیدی را بولد کرد که در دید ظاهری هیچ تفاوتی با هم ندارند و مقصود نویسنده که برجسته کردن بخشی از متن می باشد را ادا می کنند. البته کارشناسان بهینه سازی وب سایت همواره تفاوتهایی را برای این دو دستور در نظر می­گیرند.
اگر می خواهید در عبارت خاصی رتبه خوبی به دست بیاورید به نکات زیر توجه کنید:
مطمئن شوید که کاربرانتان آن را می بینند.
از آن در عنوان صفحه خود استفاده کنید.
آن کلمه را نسبت به بقیه کلمات صفحه خود بزرگتر و برجسته­تر نمایش بدهید.(بولد کردن کلمات کلیدی)
آن را در چندین و چند صفحه از سایت خود قرار دهید.
زمانی که صلاح میدانید از مترادف آن هم استفاده کنید.
از کلمات کلیدی بیش از حد استفاده نکنید. اگر فقط دو بار ولی در جای مناسب از کلمات کلیدی استفاده کنید کافی است.

بهینه سازی وب سایت و کاربرد ان چیست؟

بهره‌گیری از مزایای روانشناسی در بهینه‌سازی وب سایت‌

 


با انجام بهینه سازی وب سایت شما مزیتی نسبت به رقیبانتان پیدا می کنید که باعث رضایتمندی و ارامش شما خواهد شد و منافع به‌دست‌آمده ماندگاری بالایی خواهد داشت ، هرچه بهینه‌ سازی وب سایت  شما درست‌تر صورت گرفته باشد ماندگاری‌اش هم بیشتر شده و روزانه حجم عظیمی از مشتریان را به سمت سایت شما سوق خواهد داد..
مورد مهم بعدی شبانه‌روزی بودن کسب‌وکار شماست به این معنی که زمانی که شما دست از کار کشیده‌اید و در حال استراحت هستید و یا خوابیده‌اید سایت بهینه‌شده شما دست از تلاش برنمی‌دارد و مشغول معرفی شما به مشتریان اطراف شماست.
بهینه سازی وب سایت‌ که یکی از مؤثرترین راه‌های توسعه کسب‌وکار است هزینه چندانی برای شما ندارد و بسیار مقرون‌به‌صرفه است و باعث صرفه‌جویی در هزینه می شود. .
بهترین راه برای عملی‌تر شدن این استراتژی استفاده درست و مفید از علم روان‌شناسی است.
رفتارها و برخورد انسان‌ها از المان‌های متفاوتی تأثیر خواهند پذیرفت. شما باید به این سوال پاسخ دهید که چه چیزی موجب می‌شود شخص بر روی محصول شما کلیک کند، که این امر با مطالعات نظری و عملی تئوری‌هایی که سبب بهینه سازی وب سایت‌ ها نسبت به سایت‌های معمولی می‌شوند به‌ دست‌آمده که به‌عنوان‌مثال یکی از مهم‌ترین این فاکتورها (روانشناسی رنگ ) است.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید