سئو در سیستم مدیریت محتوای جوملا  قسمت پایانی


در بخش های قبلی توضیحات جامعی در مورد سئو سیستم مدیریت محتوای جوملا مطرح کردیم. و اشاره کردیم که در صورتی که از جوملا برای سایت خود بهره می برید به سئو جوملا اهمیت دهید تا بتوانید در رنکینگ گوگل رتبه های خوبی به دست آورید. بهینه سازی سایت و سئو جوملا برای موتورهای جستجو چند مرحله دارد که تعدادی از آنها را شرح دادیم و اکنون به ادامه این مراحل می پردازیم.


نقشه سایت بسازید


جوملا دارای پلاگین هایی است که یکی از آنها Xmap نام دارد و می توان گفت بهترین پلاگین جوملا برای ساخت نقشه است. با این پلاگین این توانایی را خواهید داشت که به آسانی نقشه سایت را در دو نسخه HTML و XML بسازید و این نقشه ها را در موتورهای جستجو ثبت کنید. با کمک گرفتن از این پلاگین می توانید به صورت مشخص اهمیت هر قسمت را مشخص کرده و حتی قسمت هایی را که نیاز می بیند روبوت های موتور جستجو باید سر بزنند را نیز مشخص کنید.


نصب کردن افزونه های سئو جوملا (کامپوننت)

 

سئو در سیستم مدیریت محتوای جوملا  قسمت پایانی


هر چند که وردپرس در این زمینه بسیار قوی تر از جوملا می باشد اما جوملا هم شما را محدود نخواهد کرد و خصوصاً در زمینه سئو سایت افزونه های خوبی را داراست. برای مثال افزونه هایی نظیر sh404sef و Artio joomsef که پلاگین های همه کاره سئو می باشند و کارایی خوبی را دارا هستند.


مدیریت جوملا؛ تنظیمات پنل


کارهایی که باید در پنل مدیریت برای سئو سایت بهتر، انجام بدهید دو مورد با اهمیت است. مورد اول اینکه باید بخش عنوان سایت خود را ویرایش کنید. به صورتی که کوتاه و مفید باشد. بعد از اینکه این کار را انجام دادید به تنظیمات اصلی رفته و در آنجا مشاهده می کنید که یک قسمت با عنوان تنظیمات معرفی سایت وجود دارد. در این قسمت باید کلمات کلیدی و توضیحات را بنویسید. برای پر کردن قسمت توضیحات که اهمیت زیادی دارد از جملات کوتاه و مفید استفاده کنید چک کردن سایت هایی که در زمینه فعالیت شما فعال هستند می تواند ایده های خوبی را به شما برای تکمیل این قسمت بدهد. این قسمت بر بهینه سازی و سئو سایت شما تاثیر دارد.


نوشته های سایت را تکمیل کنید


توضیحاتی که در مورد ویرایش پنل مدیریت گفتیم در مورد نوشته ها هم صادق است. عنوان خوبی را انتخاب کرده و کلمات کلیدی را پر کنید. قسمت توضیحات هم به همان گونه خلاصه و مفید شرح دهید. توجه به این نکات به سئو سایت شما کمک زیادی می کند. در نظر داشته باشید که با بهینه سازی سایت و نیز سئو جوملا در مرورگرها نتایج بسیار بهتری را کسب خواهید کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید