اهمیت علم و ابزار تخصصی سئو
علم سئو تخصصی راضی نگه داشتن 3 گروه است :مخاطبان و مشتریان وب سایت ، موتور های جست و جو گر و در آخر صاحبان وب سایت . در سئو تخصصی یک سایت برای موتور های جست و جو گر شاید برای کاربران تازه کار رعایت چند اصول ابتدایی باشد ولی به نظر ما فقط رعایت چند نکته اولیه در وب سایت کفایت نمیکند زیرا تاکنون بالای 200 فاکتور سئو برای موتور های جست و جو گر مطرح شده است که روز به روز نیز بر تعداد این فاکتور ها افزوده میشود.  سئو تخصصی همان طور که خیلی از شما ها میدانید یک پروژه زمان بر است و به انجام رساندن یک پروژه موفق سئو نیازمند صرف هزینه و وقت مناسب میباشد. هم چنین داشتن تجربه کافی و یادگیری علم سئو تخصصی در این زمینه میتواند کمک بزرگی برای داشتن سئو خوب سایت باشد. در صورتی که سایت های رقیب شما در کلمه کلیدی هدف مثلاً ۵۰ بک لینک داشته باشند با بررسی بک لینک های سایت رقیب بوسیله backlink checker با سهولت می توانید سایت هایی را پیدا کنید که به سایت رقیب شما در کلمه کلیدی هدف لینک داده اند و جالب اینجاست که شما هم می توانید از همان سایت ها برای وبسایت خود backlink داشته باشید.

 


ابزار Remove URLs وبمستر و نحوه کار با ان

 

 

خیلی وقت ها ممکن است که شما یک سایت را بطور کلی تغییر دهید، این تغییر ممکن است در نحوه آدرس دهی صفحات یا بطور کلی در محتوای ارائه شده در آن باشد. همچنین در بسیاری موارد یک یا چند صفحه خاص در سایت شما ممکن است کارایی و ارزش گذشته را نداشته باشند و شما مجبور به حذف آنها از سایت خود شوید. در این شرایط با ارورهای زیادی در وبمستر خود روبرو خواهید شد. ابزار remove URLs که بعنوان زیرمجموعه ای از بخش Google Index در اکانت وبسمتر گوگل تعریف شده است به شما این امکان را میدهد که صفحات خاصی از سایت خود را برای حذف از نتایج گوگل معرفی کنید. با انتخاب گزینه Create a new removal request باکسی برای وارد کردن آدرس صفحه مورد نظر شما جهت حذف از نتایج یا ایندکس ها گوگل باز میشود. با وارد کردن آدرس و فشردن دکمه continue به صفحه دیگری منتقل میشوید. در قدم بعدی از شما پرسیده میشود که دلیل شما برای حذف این صفحه چیست و چه گزینه ای مد نظر شماست.
   Remove page from search results and cache  انتخاب این گزینه آدرس مورد نظر شما را از نتایج جستجوی گوگل خارج کرده و ایندکس های ثبت شده توسط روبات های گوگل برای آن را پاک میکند. در واقع شما به گوگل اعلام میکنید که این صفحه دیگر بر روی سایت شما وجود ندارد.
Remove page from cache only  انتخاب این گزینه صفحه مورد نظر را بطور کلی از نتایج گوگل حذف نمیکند بلکه تنها ایندکس گوگل از این صفحه سایت را حذف میکند. بعبارت دیگر این گزینه زمانی کاربرد دارد که شما تغییرات اساسی در محتویات یک صفحه از سایت خود ایجاد کرده باشید و خواهان بازبینی و ایندکس مجدد آن توسط گوگل هستید.
Remove directory  با انتخاب این گزینه شما آدرس معرفی شده به گوگل و تمامی آدرس هایی که با این عبارت آغاز میشوند را از نتایج گوگل حذف میکنید. با این کار شما گزینه اول را بر روی تعداد زیادی از صفحات سایت خود اعمال میکنید. بعنوان مثال اگر شما آدرس mysite.com/blog/ را در این بخش وارد کرده باشید و گزینه remove directory را انتخاب کنید این صفحه و تمامی صفحات زیر مجموعه آن حذف خواهند شد. مانند mysite.com/blog/samplenews.html  در نهایت این آدرس به لیست انتظار حذف از نتایج گوگل افزوده خواهد شد و مورد بررسی روبات های گوگل قرار خواهد گرفت. همچنین شما میتوانید با وارد کردن آدرس دامنه سایت بطور کلی سایت را از نتایج گوگل حذف کنید.

اهمیت علم و ابزار تخصصی سئو


 الگوریتم مرغ مگس خوار

 


نام الگوریتم جستجوی جدید گوگل است که گوگل به تازگی از آن استفاده می‌کند و  بنا به گفته‌ی خود گوگل ،  نتایج بهتری را برای کاربر به ارمغان می‌آورد . در سئو تخصصی گرچه  PageRank هنوز هم بر اساس فاکتورهای بسیار خود در حال شناسایی وب سایت‌های با ارزش و بالعکس می‌باشد اما خب اکنون الگوریتم مرغ مگس خوار حاکم است . با این وجود این الگوریتم جدید همواره به فعالیت‌های PageRank مانند لینک‌های با ارزش و دیگر فاکتورهای مهم که به یک صفحه ارزش می‌دهند مانند کلمات کلیدی توجهی ویژه دارد و PageRank هنوز بهترین فاکتورهای موجود جهت متمایز کردن وب سایت‌های خوب از وب سایت‌های بد را داراست . جستجوی مکالمه ای یکی از بزرگ‌ترین نمونه‌هایی است که گوگل ارائه نموده است . مردم جستجوهایی که حالت مکالمه دارند را مفید تر می‌دانند . اما مرغ مگس خوار در سئو تخصصی بر معنایی که پشت هر کلمه نهفته است متمرکز می‌شود. دانستن معانی می‌تواند به گوگل کمک کند تا از پیدا کردن صفحات تنها با استفاده از کلمات تطبیقی فراتر رود .. مرغ مگس خوار علاوه بر دانسته های نمودار دانش ، اصل فناوری معنایی را  برای میلیاردها صفحه در سرتاسر وب به کار می‌گیرد که به نتایج بهتری نیز منجر می‌شود .

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید