آموزش طراحی سایت دروردپرس


در مقالات دیگری که قبلاً در سایت ارائه دادیم در مورد نرم افزارهای مدیریت محتوا و جوملا توضیحاتی را ارائه دادیم. اکنون در ادامه مباحث مرتبط به آموزش طراحی سایت به معرفی یکی دیگر از نرم افزارهای مشهور مدیریت محتوا یعنی وردپرس(wordPress) خواهیم پرداخت. قطعاً یکی از مؤثرترین برنامه های تحت وب که تأثیر بسیار زیادی در طراحی سایت داشته است و به نوعی می توان گفت دنیای طراحی سایت را متحول کرده است برنامه وردپرس است.


وردپرس


تقریباً مشابه با جوملا و نرم افزاری تحت وب می باشد که می توان با استفاده از آن سایت و یا وبلاگ های پر قدرت و زیبایی را می توان ساخت. یکی از مزیت هایی که احتمالاً هر کاربری را خوشحال می کند این است که این برنامه رایگان است. اکنون این برنامه به صورتی رواج یافته است که فقط از نسخه فارسی وردپرس بیش از دویست هزار نفر استفاده می کنند که این نشان دهنده کیفیت و با ارزش بودن این برنامه است.
در مقاله ای دیگر از مقالات آموزش طراحی سایت تحت عنوان مقایسه جوملا و ورد پرس تفاوت های این دو را بررسی کرده ایم و کسانی که قصد طراحی سایت با استفاده از یکی از این دو برنامه را دارند می توانند به راحتی یکی را انتخاب نمایند. بنیانگذار وردپرس مت مولوگ در ادامه پروژه ای به نام b2 که موفقیت بسیاری کسب کرد دست به تأسیس شرکتی زد و طرح های مشابه و وردپرس را در حال گسترش دادن هستند.


وردپرس؛ ویژگی های فنی

آموزش طراحی سایت دروردپرس


در ادامه مبحث "آموزش طراحی سایت" به بررسی ویژگی فنی وردپرس می پردازیم. از نظر فنی باید بگوییم که وردپرس از قدرت دیتابیس استفاده می کند و با زبان محبوب PHP نوشته شده است. همچنین وردپرس از مجموعه نرم افزارهای باز متن محسوب می شود که به همین خاطر استفاده از ان کاملاًٌ رایگان است و هیچ هزینه ای را شامل نمی شود و نیز ایجاد تغییرات در وردپرس آزاد است و هر کسی می تواند هر گونه تغییری که نیاز داشت در این نرم افزار بدهد. اکنون با توجه به تعدد استفاده از وردپرس در ایران و در میان فارسی زبانان جهان نسخه ی فارسی وردپرس نیز در بازار موجود است و کسانی که علاقه مند به یادگیری وردپرس و یا آموزش طراحی سایت با استفاده از این برنامه هستند می توانند با خیال راحت و به آسانی از آن استفاده کنند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید