طراحی وب سایت پارالاکس


مطابق تمامی مباحث دیگر ارائه شده در سایت قبل از شروع به صحبت در مورد طراحی وب سایت پارالاکس یا تکنیک پیمایش منطبق توضیحات مختصری را شرح میدهیم که آشنایی بیشتری با مباحث مطروحه در متن داشته باشید. در صورتی که به یک نمونه از این سایت ها که در اینترنت با یک جستجو به راحتی می توانید نمونه های زیادی از آنها را بیابید، بندازید خواهید دید با وجود تک بعدی بودن صفحات اما در هنگام پیمایش سایت حس چند بعدی بودن به کاربر دست می دهد.
استفاده از این تکنیک جالب که اصولاً در کنار صفحات HTML5 در بحث طراحی وب سایت به کار گرفته می شود تکنیکی جدید به شمار می رود در هنگام حرکات عمودی و افقی زیبایی خاصی به وب سایت می دهد. در صورتی که اهل بازی های رایانه ای و گیم نت باشید شاید این شیوه طراحی وب سایت برایتان آشنا باشد زیرا تا مدتی قبل این شیوه در بازی های رایانه ای به کار گرفته می شد و مدت کوتاهی است که متخصصین طراحی وب سایت آن را به عنوان یک ویژگی بصری مورد توجه قرار داده اند و در طراحی سایت استفاده می کنند. در یک تعریف کامل و جامع باید بگوییم که تکنیک پیمایش منطبق در واقع طراحی وب سایت با استفاده از گرافیک کامپیوتری است که به خاطر حرکت آهسته تر تصاویر پس زمینه به نسبت تصاویر پیش زمینه به نوعی بیینده را دچار این توهم و خطای دید می کنند که اشکال عمقی و غوطه ور هستند، همان حسی که در بیشتر بازی های کامپیوتری احتمالاً تجربه کرده اید.


ارتباط طراحی وب سایت پارالاکس با بهینه سازی سایت و رتبه الکسا

 

طراحی وب سایت پارالاکس


در صورتی که با کارشناسان با تجربه طراحی وب سایت و بهینه سازی هم صحبت شوید متوجه خواهید شد که به گواه اکثر آنان موتورهای جستجو به مطالب جدید و نیز استفاده از نوآوردی و تکنیک های جدید در طراحی وب سایت علاقه بسیار زیادی نشان می دهند و بدون اینکه دلیلی داشته باشد و یا اینکه بهتر بگوییم بدون اینکه دلیل آن برای ما روشن باشد رتبه سایت ها را به خاطر همین استفاده از تکنیک های جدید افزایش داده است. برخلاف موتورهای جستجویی نظیر گوگل که به این گونه تغییرات علاقه زیادی نشان می دهند الکسا توجه بسیار کمتری به این قضیه می کند ولی با توجه به این که الکسا بر دیتای واکشی سایت تمرکز دارد استفاده از تکنیک پرجاذبه پارالاکس یا پیمایش منطبق در طراحی وب سایت باعث می شود کاربر از بودن در سایت لذت ببرد و بیشتر در سایت بماند. بنابراین استفاده از این تکنیک هم بر سئو سایت و رتبه بندی گوگل و موتورهای جستجو تأثیر گذار است و هم بر رتبه الکسا.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید