آموزش طراحی سایت حرفه ای و المانها و طرح آزار دهنده


قطعاً قبل از اینکه تصمیم بگیرید که سایتی را طراحی کنید نگران این بوده اید که مبادا طراحی سایت شما به گونه ای باشد که برای بازدیدکنندگان آزار دهنده شود. زمانی که قصد دارید از مباحث آموزش طراحی سایت حرفه ای بهره ببرید بسیار مهم است ابتدا بدانید کاربران سایت شما از چه چیزی بدشان می آید و چه کاراکترهایی اذیتشان می کند. به همین دلیل در این نوشتار از مجموعه مباحث آموزش طراحی سایت سعی داریم شما را با این موارد بیشتر آشنا کنیم تا از به کار بردن آنها خود داری کنید.
ما در این نوشتار به شما یادآوری می کنیم که چه آلمانهایی برای کاربر آزار دهنده است و می بایست آن را حذف نمایید. همچنین شما می توانید برای کمک و راهنمایی به کسانی که در سایت آنها چنین حسی به شما دست می دهد این مقاله که در دو بخش تقدیم شما عزیزان می شود را برای مدیران آنها فرستاده و یا با آنها به اشتراک بگذارید.


هدر جذاب در آموزش طراحی سایت حرفه ای

 

آموزش طراحی سایت حرفه ای و المانها و طرح آزار دهنده


یکی از مواردی که شاید در ابتدا بسیار زیبا به نظر برسد ولی با گذشت زمان تبدیل شود به یک مورد آزار دهنده هدر سایت است. این که در طراحی هدر سایت چه نوآوری ها و خلاقیت هایی به خرج داده باشیم اهمیت دارد ولی مهم تر از آن این است که زمانی که کاربر مدت زمانی در سایت شما باشید آیا باز هم همین حس خوب را خواهد داشت یا خیر. در آموزش طراحی سایت می آموزید که داشتن هدری زیبا با فلش شاید در ابتدا نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید ولی در مدت زمان کوتاهی خسته کننده و آزار دهنده می شود.


آموزش طراحی سایت حرفه ای و طراحان تازه کار


 به این صورت که مثلاً هر وقت روی سایت کلیک کنید هدر طراحی شده با فلش از نو شروع به کار می کند و آن طرح جذاب اولیه با پرت کردن حواس کاربران در زمان حضور در سایت موجبات آزار آنها را فراهم می کند. این گونه طرح ها امروزه زیاد دیده می شود خصوصاً مدیران و صاحبان تازه کار سایت ها بسیار بیشتر از آن چیزی که باید بر روی یک یا چند مورد از ایده ها در طراحی سایت کار می کنند. قطعاً اینکه هدری زیبا و بسیار جذاب داشته باشیم بسیار خوب است اما واقعاً نیازی نیست که بیش از اندازه بر روی آن وقت بگذاریم و آن را شلوغ کنیم که ذهن کاربران را درگیر کنیم و آنها را آزار بدهیم.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید