ساخت سایت و پیج رنک سایت های ایرانی


پیج رنک و موارد مربوط به جزئیات آن را در مقاله ای جدا به صورت مفصل توضیح داده و تعریف کردیم و ارتباط آن با ساخت سایت را نیز تشریح کردیم. حال در ادامه به مباحث دیگری درباره پیج رنک و همچنین پیج رنگ سایت های ایرانی و فارسی زبان می پردازیم. اگر ساخت سایت خوبی داشته باشیم و از لحاض محتوا نیز غنی باشیم به صورت مستقیم هیچ تأثیری در پیج رنک ندارد اما چون باعث ایجاد لینک ورودی می شود نهایتاً در پیج رنگ تأثیر خود را می گذارد. قرار گرفتن در رتبه های برتر گوگل کار بسیار سختی است و هر چه به صدر لیست نزدیک تر شویم سخت تر نیز می شود.


رنکینگ سایت های ایرانی

 

ساخت سایت و پیج رنک سایت های ایرانی


به ندرت سایت ایرانی را می توانید بیابید که دارای پیج رنک بالایی باشد. بیشتر سایت های ایرانی در رنک پنج/5 قرار گرفته اند. خصوصاً اینکه در سال 2013 بیاری از سایت ها رنکینگ های بالای خود را از دست دادند. دلیل این اتفاق نیز این بود که هم سیستم رتبه بندی گوگل دچار تغییراتی شده است و هم اکثر این سایت ها که رنکینگ خود را از دست دادند دلیلش فروش لینک بود. از جمله این سایت ها، سایت آسان دانلود بود که علاوه بر اینکه رنکینگ شش/6 خود را از دست داد، رنک آن به صفر تغییر پیدا کرد. بنابراین در ساخت سایت باید به استفاده از لینک ها توجه زیادی داشته باشید.


بالاترین رنکینگ های طراحی سایت در ایران


سوال شما مشتاقان ساخت سایت کاملاً طبیعی و است. من نیز به مانند شما کنجکاو هستم بدانم در میان سایت های ایرانی بالاترین رتبه ها به کدام سایت ها اختصاص یافته است. در میان سایت های ایرانی سایت کتابخانه ملی با رتبه هشت/8 رنکینگ بی نظیری دارد و تا آنجا که من اطلاع دارد بالاترین رنکینگ سایت های ایرانی را به خود اختصاص داده است. حال برای اینکه مقایسه کنیم و سایر رتبه ها را نیز ببینیم به هر کدام از آنها به اختصار اشاره می کنیم.
سایت کتابخانه ملی با رنکینگ8

سایت دانشگاه ها و سایت خبری مهر، سایت صدا و سیما و ایرنا با رنکینگ 7
سایت بانک تجارت، با رنکینگ 6
سایت بانک های ملی، پارسیان، سامان، پاسارگاد با رنکینگ 5
همانگونه که مشهود است در ساخت سایت چنانچه منابع و امکانات کافی در اختیار داشته باشید می توانید رنکینگ خود را بهبود ببخشید. در مورد بروز رسانی رتبه های نیز گوگل تاریخ مشخصی ندارد و هر زمان تصمیم بگیرد این کار را خواهد کرد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید