چگونه با طراحی وب سایت مشهور شویم؟

 


بهره مندی از مزایای سایت های اجتماعی در طراحی وب سایت


زمانی که از بهینه سازی سایت صحبت می کنیم صرفاً آن را به سئو سایت محدود نمی کنیم. هر چند سئو نیز بخشی از بهینه سازی سایت می باشد ولی همه ی آن نیست بلکه استفاده از سایت های اجتماعی نیز اهمیتی به همان میزان دارد زیرا یکی از بهترین ابزارهای قابل استفاده در دنیای امروز همین سایت های اجتماعی هستند. در طراحی وب سایت برنامه ای که شما برای سایت های اجتماعی در نظر دارید باید از چند مورد مختلف تشکیل شده باشد. اولین موردی که اهمیت زیادی دارد این است که از مرتبط بودن محتوای سایت خود با آن سایت و قدیمی نبودن مطالب اطمینان حاصل کنید.


در سایت های اجتماعی چه کاری انجام دهیم؟

 

چگونه با طراحی وب سایت مشهور شویم؟


کاری که در مرحله بعد باید انجام دهید این است که به سایت های مرتبط بروید و در آنها با پست گذاشتن فعالیت داشته باشید. باید تلاش کنید در فیس بوک و مای اسپیس خودی نشان دهید. همچنین توئیتر و یوتیوب نیز سایت های مناسب برای بهینه سازی می باشند هر چند استفاده از توئیتر محدودیت هایی دارد. در طراحی وب سایت باید دقت کنید که از هر کدام از گزینه هایی که دارید به موقع و بجا استفاده کنید زیرا استفاده زود تر از موعد نه تنها کمکی به شما نخواهد کرد بلکه می تواند به ضرر شما نیز تمام شود در نهایت اینکه تلاش کنید از سایت هایی بهره ببرید که امکان حذف و ویرایش پست هایتان را به راحتی برای شما مهیا کند.


طراحی وب سایت و در نظر گرفتن مشارکت کاربران


شرکت دادن بازدید کنندگان در سایت باعث افزایش تعداد آنها می شود. سعی کنید از هر ابزاری استفاده کنید که بازدیدکنندگان را ترغیب به مشارکت کنید واز طرح کردن سوالات و علایق خود ترسی نداشته باشید. خصایص افراد به گونه ای است که دوست دارند در رقابت ها مشارکت کنند و اهمیت زیادی نمی دهند که چه چیزی برنده می شوند.


پیشنهادات ما برای طراحی وب سایت


از جمله پیشنهادات دیگری که برای طراحی وب سایت مناسب و مشارکت دادن کاربران در بحث به شما ارائه می دهیم این است که بر روی سایت خود یک تالار گفتگو طراحی کنید و امکان نظر دهی و ارسال مقاله را برای آنها در نظر بگیرید. وقتی کاربران نظر خود را در مورد یک موضوع ارائه می دهند احتمال اینکه برای دیدن سایر نظرات باز به سایت برگردند زیاد است و خصوصاً زمانی که بحث گرم می شود بعضی از کاربران افراد دیگری را نیز به شرکت در مباحث دعوت می کنند و تعداد کاربران سایت شما افزایش می یابد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید