درک درست تبلیغات

درک درست تبلیغ در گوگل  یا حتی آموزش اصول و مبانی آن، باید با دیدی صحیح آغاز شود، تبلیغات فن فروشندگی است. اصول آن اصول فن فروشندگی است. موفقیت ها و شکست ها، در این دو حیطه، بر اثر دلایلی مشابه پدید می آیند. پس هر پرسش تبلیغاتی باید طبق استانداردهای فروشندگی پاسخ داده شود. بر این نکته تاکید می کنم. تنها هدف تبلیغ در گوگل ، افزایش فروش است. سودآوری یا عدم سودآوری آن به میزان فروش بستگی دارد  .مهمترین اصل در تبلیغات، تاکید بر منافع مصرف کننده است.‌تبلیغات ‌در ‌محیط ‌وب ‌اکنون ‌به ‌روش ‌رایجی ‌تبدیل ‌شده ‌است. ‌آگهی ‌و ‌تبلیغ ‌در ‌محیط ‌وب ‌به ‌تجهیزات ‌و ‌تخصص ‌و یژه ‌نیاز ‌دارد ‌که ‌از ‌جمله ‌آن‌ها ‌می‌‌توان ‌به ‌دسترسی ‌به ‌کامپیوتر، ‌داشتن ‌سرویس ‌اینترنتی، ‌انتخاب ‌نام ‌سایت، ‌ثبت‌نام ‌برای ‌دامنه و..... ‌تبلیغ ‌وب‌سایت ‌و ‌مطرح ‌ساختن ‌آن ‌از ‌طریق ‌موتورهای ‌جست‌وجو ‌و ‌نیز ‌روزآمد ‌نگاه ‌داشتن ‌سایت ‌از ‌جمله ‌مواردی ‌است ‌که ‌در ‌این ‌عرصه ‌باید ‌به ‌آن ‌توجه ‌داشت.

 
سیستم تبلیغاتی گوگل

 

ادوردز “Adwords” سیستم تبلیغ در گوگل است. با ادوردز می توانید براحتی و به سرعت تبلیغات کالا، خدمات و یا اطلاعات خود را ایجاد کرده و آنرا به تمامی افرادی که در جستجوی محصول و یا خدمات مرتبط با حوزه کاری شما هستند، نمایش دهید. به این ترتیب می توانید تبلیغات ساخته شده توسط خودتان را در صفحات نمایش جستجوی گوگل و یا شبکه بزرگ تبلیغاتی گوگل به نمایش بگذارید. به عبارت دیگر گوگل ادوردز ابزاری جهت نمایش تبلیغات شما برای افرادی است که در جستجوی آن بوده و موجب جذب مشتریان بالقوه خواهد شد. در واقع زمانیکه یک کاربر کلمات کلیدی مرتبط با خدمات شما را جستجو می کند، در صفحه نمایش جستجوی گوگل، تبلیغ در  گوگل شما متمایز از رقبا نمایش داده می شود. با این روش، تبلیغات شما فقط برای کسانی نشان داده می شود که بدنبال محصولات و یا خدمات شما می باشند. مثلا اگر کاربری عبارت “نرم افزار حسابداری” را در قسمت جستجوی گوگل وارد کند گوگل نتایج متعددی که مرتبط با نرم افزار حسابداری است را در صفحه نتایج جستجو به کاربر نمایش می دهد.

درک درست تبلیغات


هزینه تبلیغات گوگل

 

گوگل علاوه بر این نتایج در قسمت بالای صفحه (بالاتر از نتایج جستجوی معمولی در نوار زردرنگ و متمایز) تبلیغات ادوردز را نمایش می دهد. می توانید برای هر گروه از محصولات خود، متنهای تبلیغاتی متنوع و گروه های مختلفی از واژه های کلیدی مرتبط را انتخاب کنید. هزینه تبلیغ در گوگل کاملا قابل مدیریت بوده و شما می توانید زمان نمایش، منطقه جغرافیایی نمایش، بودجه روزانه و میزان پرداختی به ازای هر کلیکی که بر روی آگهی شما می شود را به دلخواه تعیین و ویرایش کنید.
مکان قرار گرفتن تبلیغ در گوگل در صفحات نمایش نتیجه جستجوی گوگل، در سمت راست، بالا یا پایین نتایج جستجو می باشد. محل دقیق قرار گیری تبلیغ در گوگل در صفحه نمایش نتیجه جستجو، به صورت غیر اختیاری بوده و محل قرار گیری دقیق آن توسط یک سیستم خودکار مشخص می شود؛ اما با افزایش هزینه کلیک (CPC)، تا حدودی امکان مدیریت مکان نمایش وجود داشته و هرچه هزینه کلیک شما بالاتر باشد، تبلیغ شما در مکان بالاتری (برای مثال در بالای صفحه) نشان داده می شود. در صورت کثرت تعداد تبلیغات، ممکن است آگهی شما در صفحه دوم نمایش داده شود که به این ترتیب، در صورت تمایل به نمایش تبلیغ در صفحه اول، می بایست هزینه کلیک را افزایش دهید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید