ساخت سایت و توجه به موتورهای جستجو


زمانی که هر کدام از ما بخواهیم در فضای اینترنت فعالیت کنیم، حال این فعالیت به صورت یک سایت بزرگ باشد و یا اینکه یک وبلاگ و یا حتی صفحه ای کوچک تفاوتی نمی کند زیرا ما در معرض بررسی شدن مداوم توسط موتورهای جستجو هستیم. موتور هایی نظیر گوگل دائماً در حال قضاوت کردن سایت ما می باشند و اطلاع داشتن یا نداشتن ما از اصول ساخت سایت و قواعدی که موتور های جستجو دارند، تفاوتی در بررسی سایت ما توسط گوگل ندارد و ربات های گوگل بدون خستگی به سایت ما سرک می کشند. با این اوصاف دانستن اصول و قواعد موتورهای جستجو و خصوصاً گوگل کمک زیادی در ساخت سایت به شما می کند تا در میان سایت های گوناگون سایت مناسب تری تشخیص داده شوید برای معرفی به کاربران.


توجه به تغییرات الگوریتم گوگل در ساخت سایت


با توجه به تغییراتی که گوگل در الگوریتم های خود می دهد آشنا شدن با نحوه کارکرد آن بسیار سخت است و در سالیان اخیر نیز با الگوریتم های جدیدی نظیر مرغ مگس خوار هر چند نتایج دقیق تری را ارائه می دهد ولی کار را برای قرار گرفتن در نتایج بهتر موتورهای جستجو سخت تر کرده است و دیگر نمی توان با استفاده صرف از کلمات کلیدی به سایتی محبوب با رنکینگی خوب تبدیل شد. اگر سایتی دارید که بعد از مدت زمان طولانی هنوز سایتی شناخته شده برای گوگل نیست باید دقت کنید که آیا در ساخت سایت اصول و قواعد مربوط به موتورهای جستجو را رعایت کرده اید یا خیر. در صورتی که جواب منفی است باید سایت خود را از لحاض سئو سایت و بهینه سازی برای موتورهای جستجو آماده کنید.


رعایت قواعد بهینه سازی سایت در هنگام ساخت سایت

 

ساخت سایت و توجه به موتورهای جستجو


این قواعد را در چند مورد برای شما توضیح می دهیم. مورد اول استفاده کردن از عناوین و برچسب های صفحات می باشد که بسیار با اهمیت است. در میان این عناوین نیز عنوان صفحه اول در طراحی سایت بسیار مهم می باشد. بهتر است این عنوان ها را دوباره چک کنید و در صورت امکان کلمات مناسب تری به کار ببرید و سعی کنید از به کار بردن کلماتی بی ربط و یا خوشامد گویی و غیره خودداری کنید. مورد مهم دیگر در ساخت سایت برای دیده شدن در موتورهای جستجو بردکرامز است که به خرده نان هم شهرت دارد. گوگل اهمیت زیادی به آنها داده و رتبه دقیق تری را به صفحات شما از این طریق می دهد. باید اشاره کرد که با توجه به کد نویسی سخت و نیز ایجاد کمی بی نظمی در ساختار و چیدمان مطالب، کمتر از بردکرامز در ساخت سایت بهره می برند. در نهایت باید سعی کنید که فعالیت های صفحه را بهینه سازی کنید. برای انجام این کار در ساخت سایت باید به موارد زیر توجه کرد. افزودن برچسب عنوان به صفحه سایت و قرار دادن متن و واژه بین متن و لینک و نیز سئو محتوای صفحات و یقین حاصل کردن از اینکه کلملت کلیدی مناسبی در آن وجود دارد، لینک های داخلی مناسب و استفاده از سئو مناسب با ساختار URL ها همگی از مواردی است که رعایت آنها در طراحی و ساخت سایت می تواند کمک زیادی به شما نماید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید