طراحی وب سایت با مؤلفه هایی برای شهرت یافتن در اینترنت 


در چندین مقاله اشاره کردیم به مواردی که می تواند باعث مشهور شدن طراحی وب سایت و نیز برند تجاری شما شود. هر شخصی قبل از ورورد به دنیای اینترنت در هر زمینه ای که فعالیت کنید نیاز دارد که شناخته شود و تعداد افراد بیشتری را به سایت یا وبلاگ خود جلب کند. بنابراین یکی دیگر از نکاتی را که می توان برای مشهور شدن در اینترنت از آن بهره گرفت را در این نوشتار کوتاه با یکدیگر بررسی خواهیم کرد.


کارآمدی در طراحی وب سایت


از موارد مهمی که باید مورد توجه قرار دهید و در طراحی وب سایت به آن اهمیت بدهید این است که سرمایه گذاری در طراحی اهمیتی بسیار زیاد دارد به صورتی که اعتماد بازدیدکنندگان به سایتی که طراحی بسیار زیبایی دارد به مراتب بیشتر است. البته باید دقت کنید که بیش از اندازه ای که لازم است هم نباید به طراحی اهمیت بدهید زیرا اگر شلوغ باشد و کاربر نتواند از سایت استفاده کند دیگر هزینه و زمان صرف شده برای طراحی وب سایت اهمیتی نخواهد داشت. در ساخت سایت شما باید موارد زیادی از جمله اینکه تمامی کاربران حتی آنهایی که آشنایی زیادی با اینترنت ندارند بتوانند به راحتی از سایت شما استفاده کنند.


طراحی وب سایت کارآمد

 

طراحی وب سایت با مؤلفه هایی برای شهرت یافتن در اینترنت


توضیح دادن اینکه یک طراحی زیبا و کارآمد چه مؤلفه هایی را باید داشته باشد اصلاً آسان نیست زیرا زیبایی از یک فرد به فرد دیگر تعریف و معیار متفاوتی دارد و ممکن سایتی که من آن را زیبا می بینم برای سایر کاربران ترسناک باشد. اما در هر صورت در طراحی وب سایت یک مجموعه اصول کلی و استانداردهایی وجود دارد که در صورت پیروی از آنها می توانید اکثریت کاربران را جذب نمایید. برای مثال چند استانداردی که باید در طراحی وب سایت خود رعایت کنید عبارتند از طرح چند ستونی و تصویر بزرگ و همچنین وجود فضاهای خالی زیاد. اگر می خواهید از خوب بودن طراحی اطمینان داشته باشید بهتر است از طرحی استفاده کنید که بتوانید ویژگی های اصلی سایت خود را در تمامی صفحات قابل دسترس کنید و از به کار بردن فلش در طراحی وب سایت خودداری کنید و در برنامه نویسی استانداردهای کد نویسی را رعایت کنید. دلیل توصیه به عدم استفاده از فلش را بارها تأکید کرده ایم که کاربران برای مدیریت حجم اینترنت خود یا به هر دلیل دیگری ممکن است امکان دیدن فلش ها را محدود کنند و طبیعتاً در این صورت شما این کاربران را از دست خواهید داد. بنابراین سعی کنید از دید کاربران ببینید و تصمیم گیری کنید و بنای طراحی وب سایت خود را بر این دید بگذارید، تا سایت شما هم مشهورتر شود و هم با ارزش تر.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید