چگونه حرفه ای سایت طراحی کنیم؟

برای آموزش طراحی سایت حرفه ای باید یک سری نکات را رعایت نمود  تا طراحی به بهترین شکل ممکن صورت پذیرد. برای اینکه بتوانیم آموزش طراحی سایت حرفه ای داشته باشیم باید هدف کلی از طراحی سایت مشخص شود  در قدم بعدی در آموزش طراحی سایت حرفه ای  شما بایدعلایق بازدیدکنندگان سایت مورد نظرتان را بررسی کنید . در نظر داشتن نگاه کاربر مهمترین رکن موفقیت در طراحی یک سایت کارآمد می باشد. طراحی قالب سایت, ترکیب رنگهای مورد استفاده, در آموزش طراحی سایت حرفه ای منو و مسیریابی و حتی فونت سایت باید از دیدگاه بازدیدکنندگان, بررسی و انتخاب شود. یک سایت حرفه ای باید دربازدیدکنندگان خود حس آرامش و اعتماد ایجاد کند و مناسب با اهداف آنها باشد به طوری که کاربران بتوانند به راحتی صفحه مورد نظر خود در سایت را پیدا کنند و از مطالعه مطالب و عکسهای سایت لذت ببرند.


طراحی حرفه ای و بهینه سازی

 


طراحان حرفه ای وب به تاجران و صاحبان مشاغل کمک میکنند که فرآیند طراحی وب را به شکل اصولی هدایت کنند. در آموزش طراحی سایت حرفه ای این ساختار وب سایتی تولید میکند که دارای یک پرتال منسجم  و کامل برای تلاش های بازاریابی سازمان است.  ما به شما کمک می کنیم که به بهترين بود بينديشيد.در آموزش طراحی سایت حرفه ای شما بايد بهينه سازى سرعت وبسايتتان را هرچه سريعتر شروع كنيد و هر بخش طراحى و زمان انجام فرآيند پردازش را به همراه محتواى متنى در نظر بگيريد.  با توجه به اينكه تمامى بينندگانى كه از سايت شما بازديد ميكنند، كار طراحى وب سايت انجام نميدهند،اين شانس براى شما وجود دارد كه بيش از حد به طراحى وب سايتتان اهميت ندهيد چرا كه هدف آنها مطالعه و بازديد از محتواى سايت شماست. اگر شما اولويت بندى بهينه سازى سرعت وبسايتتان را بر پايه ى محتوا قرار دهيد به مرور زمان طراحى شما نيز به اين روند خواهد پيوست.   

 

چگونه حرفه ای سایت طراحی کنیم؟


یکی از دلایل کم شدن سرعت بارگذارى شدن محتواى سايت شما

 

اگر بخواهید آموزش طراحی سایت حرفه ای را دنبال کنید باید بدانید که استفاده از تصاوير با حجم بالا یکی از دلایل کم شدن سرعت بارگذارى شدن محتواى سايت شماست. مسلما فروش محصول با تصويرى بزرگ و گيرا راحت تر خواهد بود و  البته كه اين فوق العادست، اما خواهشا حتی الامکان  از اين تصاوير حجيم كمتر استفاده كنيد، مطمئن شويد كه آنها از لحاظ فضاى خالى حجمى كاملا فشرده شده اند.و يا ازبهترين روش كه استفاده از تصاوير بردارى است،بهره جوييد.  در آموزش طراحی سایت حرفه ای اگر شما به اطلاعات آنها توجه كنيد،متوجه خواهيد شد كه سايز مورد نظر براى هر صفحه در دستگاه هاى موبايل نزديك به ١ مگابايت ميشود كه جالب است بدانيد حجم بالاى تصاوير نيمى از مشكلات  سرعت پايين وب سايتتان را تشكيل ميدهد.  شما ميتوانيد هر دو روش را در كنار هم داشته باشيد و بعد از تمام اين موارد، پياده سازى تصاوير مسئوليت پذير ساده تر نيز خواهد شد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید