آموزش طراحی سایت وردپرسی و استفاده از گوگل AMP


احتمالاً خبر استفاده از صفحاتی با سرعت بیشتر در موبایل یا همان AMP در رنکینگ ارگانیک به گوش شما نیز رسیده است. اگرچه بسیاری از کسانی که مشغول کسب و کار و تجارت در فضای اینترنت می باشند نگران شده اند ولی باید بگوییم که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد و در این نوشتار ما سعی کرده ایم که در ادامه مجموعه مقالات آموزش طراحی سایت شیوه های استفاده از گوگل آمپ را برای شما تشریح کنیم.


آموزش طراحی سایت در مورد گوگل AMP

 

همانگونه که گفته شد خبر فوق صحت دارد و گوگل در تلاش است که تا پروژه گوگل آمپ را اجرایی کند. در این صورت رتبه بندی گوگل نیز طبیعتاً دست خوش تغییراتی خواهد شد ولی این مسأله نباید باعث نگران شدن شما شود و این به چند دلیل است. اینکه هنوز به اندازه کافی زمان دارید تا وقتی که گوگل آمپ وارد بازار شود و بتواند تأثیر گذار باشد بتوانید در مورد آن اطلاعات کسب کنید و نحوه کار با آن را یاد بگیرید، که یکی از راه های آن همین مقالات بخش آموزش طراحی سایت است.


دلایلی برای رفع نگرانی


اولین دلیل همان طور که گفته شد زمان کافی دارید زیرا طبق آنچه که گفته شده است در اوایل سال 2017 این فناوری جدید مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مورد دوم این است که در حال حاضر گوگل آمپ از مؤلفه های رتبه بندی گوگل به حساب نمی آید. استفاده از گوگل AMP بسیار آسان است و هیچ پیچیدگی خاصی ندارد و به راحتی می توانید کار کردن با آن را در همین بخش آموزش طراحی سایت یاد بگیرید. یکی از مواردی که می تواند شما را خوش بین کند این است که به احتمال فراوان استفاده از این الگوریتم هم به مانند بسیاری دیگر از پروژه های گوگل بعد از مدتی کنار گذاشته خواهد شد و نهایتاً طراحی سایت اصولاً همیشه درگیر مشکلات زیادی می باشد و به احتمال قوی موارد مهم تری وجود دارد که بخواهید برایشان وقت بگذارید و اهمیت بدهید.


نتیجه بخش آموزش طراحی سایت از مباحث

 

آموزش طراحی سایت وردپرسی و استفاده از گوگل AMP


دلایلی که در بالا اشاره کردیم همگی قابل تأمل است ولی سه دلیل ابتدایی برای ما مهم تر می باشند و در واقع کاری به احتمالات نداریم. در هر صورت چه این الگوریتم اجرا شود و یا نشود هر کسی که در بحث ساخت سایت و آموزش طراحی سایت فعالیت دارد و قصد رقابت با سایرین را نیز دارد باید برای اینکه سرعت سایت خود را به حداکثر برساند و کاربرانی که از سایتش دیدن می کند را راضی و خشنود نگه دارد باید تمام تلاش خود را به کار بگیرد حال چه با استفاده از صفحات AMP و چه از هر طریق دیگری.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید