ساخت و ایجاد محتوای قوی در طراحی سایت


از نکات بسیار مهمی که همواره باید در ایجاد محتوا به آن دقت داشته باشید و پیش از هر ساخت محتوایی در طراحی سایت باید آن را مد نظر قرار دهید این است که لازمه و مهمترین پیش نیاز آن را انجام دهید. این پیش نیاز قدرت بخشش و اهمیت به دیگران است. زیرا شما باید به سایت های دیگر لینک بدهید و از نام و برند سایت آنها استفاده کنید تا بتوانید لینک بگیرید وگرنه کسی به شما لینک نخواهد داد.


حسب نیاز خود در طراحی سایت در مباحث محوری سایت به روز باشید


در صورتی که دقت داشته باشید می بیند که بیشتر شرکت های بزرگ در اینترنت پیگیر گروه های خاصی هستند که در موضوع خاص مد نظر این شرکت ها فعالیت داشته باشند و تلاش می کنند که با این گروه ها ارتباط برقرار کرده و با آنها همکاری کنند. در صورتی که در محتوای طراحی سایت خود قصد دارید مبحث خاصی را بگذارید مثلاً مبحث بورس بهترین کار این است که سراغ گروه هایی که در این زمینه قدرتمند هستند و برای مخاطبین این موضوع شناخته شده می باشند بروید.  آنها در مورد بحث مورد نظر با اشتیاق به طرح مباحث خود می پردازند.


استفاده از گروه های تخصصی در ایجاد محتوای قوی برای طراحی سایت

 

ساخت و ایجاد محتوای قوی در طراحی سایت


در صورتی که از گروه های تخصصی در ایجاد محتوای سایت استفاده کنید می توانید علاقه و اشتیاق و معلومات آنها را به پست خود انتقال دهید و در صورت حمایت از آنها و تبلیغ این گروه ها در سایت خود و تشویق مخاطبین برای بازدید از سایت آنها می توانید آن گروه های بزرگ را نیز تشویق و ترغیب کنید که شما را مورد حمایت قرار دهند و برای شما تبلیغ کرده و به شما لینک بدهند. در این زمینه گزینه های فراوانی هستند که می توان آنها را مثال زد. خصوصاً گروه های مرتبط به مسائل حقوق بشری و حمایت از اقشار خاص که حمایت گروه های بزرگ جهانی را برای خود کسب می کنند.


تبدیل داده ها و اطلاعات و زیبا سازی آنها در طراحی سایت


با زیبا سازی اطلاعات و تصاویر موجود به بالا بردن کیفیت محتوای استفاده در طراحی سایت خود کمک کنید. مثلاً اگر در یک سایت مشاهده می کنید که یک پست جالب در مورد آموزش طراحی سایت قرار داده است و دوست دارید که آن متن را در سایت خود انتشار دهید هیچ ایرادی ندارد فقط آن محتوا را بهینه سازی کرده و ایرادات آن را بر طرف سازید بعد از آن استفاده کنید. راه های متفاوتی برای این کار وجود دارد مثلاً تبدیل اطلاعات به جداول یا نمودارها و یا لیست. با انجام این کار در طراحی سایت و همچنین استفاده از info graphic برای ویرایش تصاویر آنها را مرتب کنید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید