آموزش طراحی سایت و اهمیت آپدیت نظرات منفی

 

آپدیت نظرات منفی زمانی موضوعیت یافت که در نشریه نیویورک تایمز خبری انتشار پیدا کرد. متن این خبر حاوی این پیام بود که یک سایت اداعایی کرده است مبنی بر اینکه نظرات منفی در سایت آنها موجب شده است که سایت از نظر رتبه بندی گوگل ارتقاء پیدا کند و به اصطلاح طراحی سایت، رنک پیج کسب کند. بعد از طرح شدن چنین خبر عجیبی گوگل سریعاً اعلام کرد که بررسی نظرات و خصوصاً نظرات منفی برای رتبه دادن به یک سایت کاملاً غلط است و به همین خاطر آپدیت جدیدی را منتشر کردند. این آپدیت جدید در طراحی سایت برای رفع این مشکل بود و باعث شد که بسیاری از سایت ها افت شدیدی را در رنک خود تجربه کنند.

طراحی سایت و چند مورد از آخرین الگوریتم های گوگل

آپدیت Anchor Text های یکسان چگونه است


با ورود این الگوریتم به طراحی سایت رتبه بسیاری از سایت ها کاهش محسوسی یافت. یک آپدیت با تضاد در خط مشی های گوگل. این جمله ای است که می توان در مورد ارائه این آپدیت بیان کرد. آپدیت جدید نه تنها غافلگیر کننده بود بلکه از جهاتی برای کارشناسان طراحی سایت مهیج نیز به حساب می آمد. گوگل برخلاف قبل که همواره افراد را به به لینک زدن و رنک گرفتن برای لینک های خود ترغیب می کرد و حتی در یک بازده زمانی جایزه نیز به این اشخاص اختصاص می داد به ناگهان در الگوریتم جدید در تقابل با این روش ظاهر شد و با سایت هایی که در آنها آنچرتکست های فراوان و نسبتاً یکسانی به کار رفته بود برخورد نمود.

نقش آپدیت لینک های فوتر در طراحی سایت


یکی دیگر از الگوریتم های گوگل که بر اکثر سایت ها تأثیر گذاشت و احتمالاً سایت شما نیز آن را تجربه کرده است آپدیت لینک های فوتر می باشد. احتمالاً شما نیز لینک های زیادی را در فوتر طراحی سایت خود قرار داده اید. در این آپدیت گوگل با سایت هایی که لبینک های فوتر زیادی دارند مقابله کرده و ظرف یک هفته سایت های بی شماری را تحت تأثیر قرار داد.

طراحی سایت و چند مورد از آخرین الگوریتم های گوگل

تأثیر آپدیت نظرات اسپم بر طراحی سایت


روشی که در گذشته کاربرد بسیار زیادی داشت و و برای لینک دادن بسیار مفید بود ارسال نظرات در سایت دیگران بود. اما بعد از مدتی با توجه به باگ هایی که این روش داشت مثلاً هر شخصی در سایت رقیبش نظر می داد و این کار را صرفاً به خاطر کسب لینک از سایت آنها انجام می داد و اصولاً نظراتش نیز اسپم بود گوگل به مقابله با این روش ها برخاست. آپدیت جدید گوگل برای تقابل با چنین وب مسترهایی طراحی گردید. در واقع مشاهده شد که طراحی سایت هایی که از این این روش ضربه خوردند و رتبه آنها کاهش یافت دیگر نتوانستند ریکاوری نمایند.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید