چنانچه که به احتمال زیاد برای بسیاری از شما نیز پیش آمده است تعداد زیادی از افراد برای هر مشکلی فارغ از بزرگ یا کوچک بودن آن به سراغ دنیای اینترنت می روند و مشکلات و سوالات و حتی نیازمندی هایشان را در اینترنت جستجو می کنند. گروه ها و مشاغل تخصصی نیز از این مقوله جدا نیستند و باید از این منبع به نحو احسنت بهره ببرند. پزشکان فارغ از تخصص آنها نیازمند هستند که اقدام به طراحی سایت کنند تا خود و خدماتشان را به بهترین نحو معرفی کرده و در معرض دید کاربران قرار دهند.

طراحی سایت پزشکی چرا و چگونه


چند مورد از امکانات طراحی سایت پزشکی


امکانات و خدمات آنلاین مختلفی وجود دارد که پزشکان می توانند با طراحی سایت پزشکی از آنها در سایت خود بهره ببرند. امکاناتی نظیر اینکه خود را بهتر معرفی نمایند و رزومه خود را در اختیار کاربران قرار دهند. ویزیت خود را به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار دهند. اخبار مختلف در حوزه پزشکی و نیز مقاله ها و فعالیت های علمی و کتب خود را نیز می توانند از طریق طراحی سایت به کاربران معرفی نمایند. البته شایان ذکر است که طراحی سایت پزشکی صرفاً مختص پزشک نمی باشد و بیمارستان ها و درمانگاه ها و کلینیک های تخصصی نیز می توانند با استفاده از ساخت سایت این چنینی پرسنل و خدمات خود را معرفی نموده و حتی به بیماران نوبت دهی کرده و از ازدحام بی دلیل در درمانگاه خود بکاهند.

طراحی سایت پزشکی چرا و چگونه


ضروریات طراحی سایت پزشکی


زمانی که قصد داریم یک سایت را برای پزشک یا بیمارستانی طراحی نماییم بر خلاف سایت های معمولی باید مؤلفه های زیادی را رعایت کنیم. سایت های پزشکی باید از ترکیب رنگ و گرافیک مناسبی برخوردار باشند و به خوبی برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشند. زمانی که یک بازدیدکننده وارد سایت پزشکی می شود باید ابتدا خدمات آن پزشک یا درمانگاه را مشاهده کند. در طراحی سایت پزشکی باید در دسترس بودن امکانات اصلی مد نظر باشد و استفاده از آن برای کاربران آسان باشد. باید طراحی به گونه ای باشد که امکان ثبت همایش ها و ژورنال های معتبر تخصصی در آن پیش بینی شده و امکان دسته بندی مطالب فراهم باشد. مهم ترین اصلی که در طراحی سایت برای پزشکان و بیمارستان ها باید رعایت کرد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو می باشد زیرا کاربران اصولاً از طریق جستجو در سایت هایی نظیر گوگل و یاهو به دنبال پزشکان بهتر می گردند. طراحان سایت شرکت نونگارپردازش به دنبال بهترین راهکارها و استفاده از نظرات بهترین پزشکان بوده تا با ادغام شیوه های برتر طراحی سایت با سلیقه پزشکان بتواند در این عرصه پیشتاز باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید