طراحی سایت خبری
امروزه با وجود گسترش اینترنت در زندگی روزمره افراد فعالیت در اینترنت اهمیت بسیار زیادی یافته است و روزنامه ها و خبرنگارها و هر شخصی می تواند با طراحی سایت خبری بسیار فراتر از آن چیزی که در دنیای واقعی بوده قدم بگذارد و بدون محدودیت اخبار و مطالب خود را انتشار دهد. یکی از طراحی سایت هایی که جزئیات فراوانی دارد و باید توسط افراد حرفه ای انجام گیرد تا بتواند قابلیت رقابت با سایت های بیشمار و با پشتوانه قوی مشابه را داشته باشد همین سایت های خبری می باشند. وجود آیکون های مختلفی نظیر جستجو کردن و دسته بندی مطالب و نیز ایجاد نظر سنجی و بسیاری موارد دیگر به بهترین نحو باید در نظر گرفته شود. همچنین می توان در سایت های خبری از اتاق های گفتگو و نوشته های روزانه و اخبار فوری بهره برد. وب سایت های خبری از طریق تبلیغات و ریپورتاژ ها و موارد دیگری کسب درآمد می کنند.
زمانی که قصد دارید به طراحی سایت خبرگزاری  بپردازید باید جنبه های مختلفی نظیر نوع فعالیت و زمینه فعالیت و همچنین موضوع سایت را در نظر گرفت یعنی باید طراحی قالب و دیگر موارد منطبق با عنوان سایت انجام پذیرد. نوع فونت های به کار رفته باید به دقت بررسی شود که خوانا و مشخص باشد و گرافیک سبکی داشته باشد و از نظر سرعت نیز بهینه سازی شده باشد. به صورت کلی امکاناتی که به سایت های خبری افزوده می شود باید خاص و ویژه و در قالب مناسب طراحی شوند. طراحی سایت خبرگزاری  باید به گونه ای باشد که تمامی اصول و قواعد بهینه سازی سایت در آن رعایت شده باشد و در رتبه های برتر گوگل قرار بگیرد و ایندکس مطالب و خبرهای آن در سریع ترین زمان ممکن انجام پذیرد.

طراحی سایت خبری

هدف از طراحی سایت خبرگزاری 


خبرگزاری ها و روزنامه ها در هر نقطه ای از دنیا برای اینکه بتوانند توجه مخاطبان پر شمار فضای مجازی را به خود جلب کنند و از دنیای جدید تکنولوژی جا نمانند به طراحی سایت خبری اقدام می کنند و اصولاً چند هدف عمده را می توان برای این اشخاص و نهاد ها بر شمرد، اهدافی نظیر درآمدزایی و تبلیغات و انتشار اخبار برای تمامی افرادی که در دنیا می توانند مطالب آنها را ببینند. البته دلایل بسیاری دیگر نیز ممکن است وجود داشته باشد که با توجه به طولانی نشدن مطلب از اشاره به آنها خودداری می کنیم. هر شخص و نهادی که اقدام به طراحی سایت خبری کند باید این موضوع را در نظر بگیرد که تعداد سایت های مشابه در هر کشوری بسیار زیاد است و برای اینکه بتوان در برخی کلمات کلیدی به صدر نزدیک شد کاری بسیار سخت و در برخی مواقع غیر ممکن پیش روی ما قرار دارد. تنها راه ممکن این است که با برنامه ریزی و استفاده از کارشناسان مجرب طراحی سایت خبری شرکت نونگار شروع کنیم و پیش برویم.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید