کتاب مفید در مورد دیجیتال مارکتینگ


در مورد دیجیتال مارکتینگ کتاب های مفید زیادی را می توان یافت. در این نوشتار دو کتاب که خواندن آن توصیه می شود و تهیه کردن آن نیز سهل و رایگان می باشد، را به شما معرفی می کنیم.
پیشنهاد اول کتابی است با عنوان بازاریابی اثر بخش در شبکه های اجتماعی که در آن مباحثی طرح گردیده است راجع به چگونگی جذب کاربرانی که در شبکه های اجتماعی حضور دارند. روش های بسیار مفیدی در این کتاب دیجیتال مارکتینگ شرح داده شده است. یکی از مزایای این کتاب این است که با درک صحیحی از شرایط کشور ما نوشته شده است و کاربران و اقدامات آنها را به خوبی تحلیل کرده است. این کتاب را با یک جستجوی ساده در گوگل می توان یافت و استفاده و دانلود آن نیز رایگان می باشد.

کتاب مفید در مورد دیجیتال مارکتینگ


دومین کتاب نیز کتابی است با عنوان 101 نکته ای که در مدرسه تجارت یاد گرفتیم. این کتاب ترجمه ای می باشد که حاصل تجارب شخصی نویسنده می باشد و می تواند نکات آموزنده ای را در مورد دیجیتال مارکتینگ برای شما داشته باشد. در میان کتاب هایی که در ارتباط با دیجیتال مارکتینگ در بازار وجود دارد و می توان به رایگان آنها را دانلود کرد این کتاب نیز می تواند انتخاب مناسبی باشد و به راحتی در اینترنت یافت می شود. البته باید یادآور شد که مترجم قسمت هایی را به کتاب افزوده است تا بومی سازی بهتری شده باشد. برای تسلط بیشتر به مباحث دیجیتال مارکتینگ  مطالب را به دقت مطالعه کنید و از جزئیات آن غافل نشوید.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید