×

هشدار

JUser: :_بارگذاری :نمی توان کاربر را با این شناسه بارگذاری کرد: 578

طراحی سایت سیمان صوفیان

Rate this item
(119 votes)

شرکت سیمان صوفیان یک شرکتی در زمینه تولید سیمان می باشد که بیش از چهار دهه از آغاز فعالیت آن می‌گذرد و یکی از سازندگان مطرح سیمان در کشور می باشد که در حوزه صنعت سیمان فعالیت چشمگیری دارد.

 شرکت سیمان سوفیان سعی می کند با ساخت انواع سیمان پرتلند، ضمن اینکه نیازهای داخل کشور را تامین می نماید و نقش تاثیرگذاری در آبادانی کشور داشته باشد؛ سهمی هم از صادر نمودن سیمان به کشورهای همسایه را داشته باشد.

 

پروژه طراحی سایت شرکت سیمان سوفیان

نونگار پردازش پروژه های طراحی سایت سیمان متعددی انجام داده است که سیمان سوفیان نیز یکی از آن ها بوده است. برای مشاهده تمامی نمونه کار های شرکت نونگار پردازش می توانید وارد صفحه نمونه کارها شوید و یا با مراجعه حضوری وب سایت های مشابه سایت خود که توسط تیم نونگار طراحی شده اند را مشاهده کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید.

 

فروش سیمان صوفیان

شرکت سیمان صوفیان همانند بقیه کارخانجات و شرکت‌های تولید و فروش سیمان فعالیت دارد و روزانه تعداد بالای پاکت سیمان را تولید و روانه بازار می‌کند و انواع گوناگون سیمان را می سازد و شرکت سیمان سوفیان از قدیمی ترین کارخانجات در زمینه ساخت سیمان می باشد که نیازهای داخلی و بازارهای کشورهای همسایه را از نظر سیمان تامین می‌کند.

 و یکی از سازندگان است که نام خوبی از خود به جای گذاشته است و روش‌های نوینی برای حمل و نقل بار دارد که از شکل‌های مختلف ریلی و کامیون و تریلی می‌توان حمل و نقل را انجام داد.

طراحی سایت سیمان سوفیان

کارخانه سیمان صوفیان

 محصولاتی که شرکت سیمان سوفیان تولید می‌کند و تاثیر آن به شدت بر روی بازار داخل کشور و همینطور کشورهای همسایه مشهود هست و به چشم می آید و تاثیر خیلی زیادی بر روی بازار مصالح ساختمانی گذاشته است و این شرکت بیش از ۱۴ هست که فعالیت در زمینه تولید سیمان می‌کند و رشد قابل توجهی نیز داشته است.

 و افتخار دارد تا نام و برند آن در بازار سیمان می درخشد و خیلی‌ها به دنبال این می باشند که سیمان این شرکت را تهیه کنند.

سهامداران شرکت سیمان صوفیان

کارخانه سیمان صوفیان که پیش از ۴۰ سال پیش شروع به کار کرده است روزانه چند هزار تن سیمان تولید می‌کند و این شرکت که یکی از پشتوانه‌های خیلی قوی در آبادانی و توسعه کشور می‌باشد در زمینه تولید و عرضه کردن انواع مختلف سیمان در جهت خدمت به هم وطنان رسالت خود را انجام می‌دهد.

شرکت سیمان سوفیان در زیر پوشش شرکت سرمایه گذاری سیمان تامین شستا که از تامین اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی می باشد قرار دارد و هم اکنون بیش از نیم قرن می باشد که فعالیت و تجربه در زمینه ساخت و تامین کردن سه درصد از نیازهای داخلی سیمان را به خود اختصاص داده است.

 شرکت سیمان سوفیان با ساخت سالیانه ۲ میلیون تن سیمان بزرگترین و اولین سازنده این محصول در غرب کشور می‌باشد که دو واحد تولیدی که ظرفیت آن در روز بیش از ۷ هزار تن میباشد و انواع گوناگون سیمان را تولید می‌کند فعالیت دارد و این شرکت به صورت سهامی عام کار می‌کند و توان تخصص و فنی لازم را برای ساخت انواع سیمان‌های خاکستری دارا می باشد.

شرکت سیمان سوفیان با عنایت به شرایط بازار، اقدام به ساخت و عرضه انواع گوناگون سیمان می‌کند.

 

صادرات سیمان صوفیان

شرکت سیمان صوفیان علاوه بر اینکه نیازهای داخل کشور را تامین می کند و در بازار کشور نیز فعالیت دارد سیمان خود را به شکل انبوه و عمده به کشورهای همسایه و کشورهای که نیاز به مصالح ساختمانی از جمله سیمان دارد می فرستد و از آنجا که تولیدات این شرکت تولیدات مرغوب می باشد خیلی‌ها در بازارهای خارجی علاقه مند به تامین این سیمان می باشد.

ارتباط با ما
  • دفتر ستارخان : ابتدای شادمهر، پلاک 425، ساختمان نونگار
  • تلفن تماس: 66 51 41 40 - 66 51 83 54
  • دفتر گیشا: بازار نصر , نبش کسروی , پلاک 2 , ساختمان نونگار
  • تلفن تماس : 88 26 89 90 - 88 26 62 00
  • فکس : 66 51 96 07
برای اطلاع از مشاوره اجرا برآورد هزینه تکنولوژی تولید فرم زیر را ارسال کنید