طراحی سایت

استفاده رایگان از گوگل ترنسلیت



گوگل در حال بازگردانی گوگل ترنسلیت برای همه سایت‌ها به صورت رایگان است. استفاده رایگان از این ابزار چند سالی بود که در اختیار همه سایت‌ها بود و کاربران می‌توانستند ترجمه صفحه مورد نظر را با بیش از صد زبان مختلف مشاهده کنند.


“In this time of a global pandemic, webmasters across the world—from government officials to health organizations—are frequently updating their websites with the latest information meant to help fight the spread of COVID-19 and provide access to resources. However, they often lack the time or funding to translate this content into multiple languages, which can prevent valuable information from reaching a diverse set of readers.”

همانطور که مشاهده می‌کنید این اقدام به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای کمک به خوانندگان برای کسب اطلاعات مفید و موثق‌تر می‌باشد.
علاوه بر این، ابزار فوق ترجمه صفحه را در یک فایل پی دی اف در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌تواند بسیار مفید باشد. شما می‌توانید از این ابزار برای ترجمه سایت خود به زبان‌های دیگر با پر کردن فرمی که گوگل در اختیارتان قرا می‌دهد به راحتی استفاده کنید.

طراحی سایت

طراحی سایت نونگار پردازش