طراحی سایت

تماس ویدیویی فیس‌بوک: محیط‌های گفتگو برای تماس با 50 نفر



فیس‌بوک در به صورت مستمر در حال توسعه‌ی امکانات گفتگوی ویدیویی خود است. با تماس ویدیویی فیس بوک می‌توانید با 50 نفر از دوستان خود را در یک اتاق گفتگو داشته باشید. در آخرین تغییرات صورت گرفته، محیط‌های گفتگو این امکان را به استفاده کنندگان می‌دهند که بدون تماس با دیگران اتاق گفتگو را ایجاد کنند. سپس آنها لینک این اتاق را در اختیار افراد دیگر قرار می‌دهند. این افراد می‌توانند با استفاده از لینک، در هر زمانی از گفتگو به دیگران ملحق شوند. این بدین معنی است که به عنوان میزبان دیگر لازم نیست نگران مناسب بودن وقت تماس ویدیویی با دوستانتان باشید. اکانت رسمی فیسبوک:


“Host celebrations, gather a book club or just hang out on the couch with friends. You don’t need to call someone and hope it’s a good time or check everyone’s calendar first.”

شما می‌توانید گفتگو را در بخش اخبار، در گروه خاص و یا در صفحه رویداد ایجاد و اشتراک‌گذاری کنید. از جمله امکانات دیگر، میتوان به اختیارات ایجاد کننده به عنوان میزبان اشاره کرد. میزبان می‌تواند در حین گفتگو در صورت نیاز فرد یا افرادی را حدف کند یا امکان ملحق شدن افراد جدید را قفل کند. اعلام شده است این امکان به زودی به اینستاگرام، واتس‌اپ و پورتال نیز اضافه می‌شود.

طراحی سایت

طراحی سایت نونگار پردازش