طراحی سایت


استراتژی رسانه های اجتماعی در طراحی سایت

آیا آنها مانند یک تخم مرغ به دیگری هستند آیا این یک رابطه متقابل سودمند است پاسخ بله است اما بیشتر مردم فکر نمی کنند سئو و رسانه های اجتماعی دست به دست هم دهند. به نظر نمی رسد حتی اکثر قریب به اتفاق بازاریابان ارتباط بین رسانه های اجتماعی و سئو را در طراحی سایت مشاهده کنند چرا اکثر آنها نمی دانند که چگونه رسانه های اجتماعی و بهینه سازی موتور جستجو را ترکیب کنند. با این حال ، واقعیت ها برای خودشان صحبت می کنند.
رسانه های اجتماعی می توانند باعث افزایش چشمگیر سئو شما شوند و این فقط در تبلیغ مطالب شما در طراحی سایت صدق نمی کند. برای افزایش ترافیک خود و به دست آوردن سهم بیشتر ، نباید فقط به تبلیغات محتوای خود در رسانه های اجتماعی اعتماد کنید. برای ایجاد ترافیک ارگانیک بیشتر استراتژیهای دیگری نیز وجود دارد و اگر فقط محتوای شخصی خود را در رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید سئو خود را به نفع خود انجام نمی دهید.

طراحی سایت

تأثیر رسانه های اجتماعی بر سئو طراحی سایت

بیشتر مردم می گویند که رسانه های اجتماعی تأثیر مستقیمی در رتبه بندی ندارند. و آنها کاملاً درست در مورد آن صحبت می کنند. اما پس چرا می گویم رسانه های اجتماعی برای سئو در طراحی سایت مهم هستند زیرا ما نمی توانیم ارتباطات را با وجود عدم تأثیر مستقیم نادیده بگیریم. براساس گزارش سال توسط سرچ متریک ، سیگنال های اجتماعی تأثیر زیادی در رتبه بندی گوگل دارند. مشخص شد که تعداد سیگنال های اجتماعی در صفحه فرود خاص ثابت است.
به این معنی که بهترین طراحی سایت های موجود در گوگل دارای سیگنال های اجتماعی هستند. اگر به ارتباط با رسانه های اجتماعی و استراتژی سئو خود در طراحی سایت اهمیت ندهید ، می توانید بسیاری از ترافیک ها و فرصت های تجاری مناسب را از دست بدهید.اما برای رشد مشاغل خود در مقیاس جهانی به ترافیک نیاز دارید. خوشبختانه ، چند روش برای پیوند دادن به رسانه های اجتماعی و استراتژی های سئو در طراحی سایت وجود دارد.

طراحی سایت

ایجاد پیوند در طراحی سایت

رسانه های اجتماعی اغلب بازنده هستند آنها هنگام دستیابی به مشتری ، ستایشهایی را که شایسته آنهاست دریافت نمی کنند ، زیرا آنها معمولاً اولین نقطه تماس برای مشتری جدید هستند. یا آنها با لینک سازی ارتباط ندارند زیرا این وبلاگ نویس مشهور ابتدا شما را در رسانه های اجتماعی متوجه کرده است. این اشتباه است. می توان از رسانه های اجتماعی به طرز شگفت انگیزی برای ایجاد لینک استفاده کرد. من خودم بارها و بارها از آن استفاده کرده ام.
محتوای خود را پخش کنم و توسط طراحی سایت ها یا شرکت های شناخته شده ای کشف شوم. بنابراین اگر می خواهید یک رسانه عالی اجتماعی اجتماعی و استراتژی سئو ایجاد کنید ، سیگنال های اجتماعی مهم هستند. اگر مطالب شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود ، به احتمال زیاد بک گراندهای بیشتری ایجاد خواهید کرد ، که به نوبه خود عاملی تعیین کننده در رتبه بندی موتورهای جستجو است تصویر بنابراین باید هر روز با رسانه های اجتماعی سر و کار داشته باشید.

طراحی سایت

پروفایل های شما در طراحی سایت بهینه نشده اند

یک اشتباه بزرگ دیگر که می تواند در سئو شما تأثیر بگذارد ، پروفایل های بهینه سازی نشده است این حتی می تواند عواقب جدی داشته باشد. وقتی نام خودم را در گوگل جستجو می کنم چه اتفاقی می افتد نیل پاتل من در همه جا در نتایج جستجو ظاهر می شوم و تنها یکی از این پیوندها از طراحی سایت من است. آیا اگر من وقت خود را برای بهینه سازی تمام پروفایل های اجتماعی خود نگرفته ام ، اینگونه خواهد بود در این حالت ، همه چیز کمی متفاوت به نظر می رسد.
در اینجا چهار دلیل وجود دارد که چرا استراتژی رسانه های اجتماعی شما می تواند به سئو شما و روش های رفع این اشکالات در طراحی سایت آسیب برساند اوربیت خاطرنشان می کند که رسانه های اجتماعی می توانند برای ایجاد لینک استفاده شوند و بنابراین تأثیر مستقیمی در رتبه بندی موتورهای جستجو شما داشته باشند. اشتراک گذاری اجتماعی و سئو کمتر درباره محتوای اشتراکی هستند ، اما بیشتر در مورد تأثیر اشتراک گذاری آن محتوا در طراحی سایت هستند.

عملکرد پیوندها در طراحی سایت

سپس پیوندی را در طراحی سایت خود قرار دهید به این ترتیب وب سایت شما بیشتر در نتایج جستجو در گوگل قرار می گیرد. همه اینها باید بدون گفتن ادامه داشته باشد ، اما من پروفایل های زیادی را دیدم که برای وب سایت یا سئو بهینه نشده بودند. اگر مشخصات اجتماعی دارید که وقتی نام تجاری خود را وارد می کنید ، در نتایج جستجو ظاهر نمی شود ، قطعاً مشکل سئو را دارید. و شما همچنین وقت کاربران جستجوگر را تلف می کنید.
این کاربر سپس فکر می کند که اشتباهی مرتکب شده است یا اینکه باید روی پیوند دیگری کلیک کند تا به طراحی سایت شما برسد. با این وجود ، می توانید با بهینه سازی پروفایل های خود و پر کردن اطلاعات مربوط به طراحی سایت خود ، این خطا را برطرف کنید. اگر پست شما بار به اشتراک گذاشته شود ، اما از این اشتراک ها از سایت های با کیفیت ضعیف حاصل می شود ، کل موضوع در طراحی سایت هیچ تاثیری ندارد. من رتبه های برتر را از دست می دهم.

اشتراک گذاری در طراحی سایت

رسانه های اجتماعی اغلب بازنده هستند آنها هنگام دستیابی به مشتری ، ستایشهایی را که شایسته آنهاست دریافت نمی کنند ، زیرا آنها معمولاً اولین نقطه تماس برای مشتری جدید هستند. یا آنها با لینک سازی ارتباط ندارند زیرا این وبلاگ نویس مشهور ابتدا شما را در رسانه های اجتماعی متوجه کرده است. این اشتباه است. می توان از رسانه های اجتماعی به طرز شگفت انگیزی برای ایجاد لینک استفاده کرد. من خودم بارها و بارها از آن استفاده کرده ام.
محتوای خود را پخش کنم و توسط طراحی سایت ها یا شرکت های شناخته شده ای کشف شوم. بنابراین اگر می خواهید یک رسانه عالی اجتماعی اجتماعی و استراتژی سئو ایجاد کنید ، سیگنال های اجتماعی مهم هستند. اگر مطالب شما بیشتر به اشتراک گذاشته شود ، به احتمال زیاد بک گراندهای بیشتری ایجاد خواهید کرد ، که به نوبه خود عاملی تعیین کننده در رتبه بندی موتورهای جستجو است تصویر بنابراین باید هر روز با رسانه های اجتماعی سر و کار داشته باشید.

ایجاد پیوند در طراحی سایت

اگر فقط بعد از اتمام آن را منتشر کنید و سپس آن را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید ، قطعاً مقاله شما به اشتراک گذاشته نمی شود بنابراین شما پیوندهایی در طراحی سایت ایجاد نمی کنید. بگذارید این را با یک مثال کوتاه توضیح دهم شما دستورالعمل های بازاریابی محتوا را در گوگل جستجو می کنید و روی اولین نتیجه کلیک می کنید شما محتوای را اسکن می کنید ، مقاله را می خوانید و روی چند لینک دیگر در طراحی وب سایت کلیک می کنید.
شما به وب سایت نگاه می کنید و سپس به جستجوی گوگل خود باز می گردید. شما روی نتیجه دوم کلیک می کنید ، اما بعد از ثانیه دوباره آن را ببندید. دیگر بر صفحه اول حاکم نمی شوم. سپس طراحی سایت من و پروفایل های اجتماعی من کلیک های کمتری دریافت می کنند و بنابراین ترافیک ارگانیکی کمتری دارند. این را می توان با پیشنهاد نام تجاری شخصی شما در تبلیغات پرداخت شده در گوگل ادز مقایسه کرد. این استراتژی برای تسلط بر نتایج است.

عملکرد گوگل جهت طراحی سایت

صفحه ای که مدت زمان زیادی را در آن صرف کرده اید ، به عنوان مفید ارزیابی شده است و صفحه ای که به سرعت ترک کرده اید بد است. در سئو و اس ای ام این به معنی کلیک طولانی است نرخ گزاف گویی و میانگین مدت زمان جلسه شاخص هایی برای کمک به محتوای شما برای کاربران در طراحی سایت است. گوگل همیشه می خواهد در اسرع وقت بهترین راه حل های ممکن برای حل مشکل خود را به کاربران ارائه دهد.
بنابراین چیز خوبی نیست زیرا کاربر فقط ثانیه در طراحی سایت شما باقی می ماند و سپس بلافاصله دوباره پرش می کند. جستجوی اصطلاحات برند به منظور دستیابی به هرچه بیشتر کلیک ، در خدمت شماست. این نیز به راحتی قابل اجرا است. حال باید زندگی نامه خود را با اطلاعات مربوطه پر کنید. این باید به شما یک شامل مهمترین کلمات کلیدی شرکت شما در طراحی سایت است. با این روش ، گوگل می تواند کاری را انجام دهد که شرکت شما انجام می دهد.

استفاده از محتوای با کیفیت در طراحی سایت

اما فقط محتوای با کیفیت بالا لایک می شود به اشتراک گذاشته می شود و بازدید کنندگان را به وب سایت شما ارسال می کند. ارقام اصلی شما برای تعامل رسانه های اجتماعی اطلاعاتی در مورد چگونگی محتوای شما و کیفیت رتبه بندی بهتر ارائه می دهد. آنها برای جلب توجه کاربران از یک جالب ، ایموجی ها و هشتگ های جالب در طراحی سایت استفاده می کنند این ویدئو نمایش و تعامل بیشتر را تضمین می کند از آنجا که مقاله در یک لیست نوشته شده بود.
هاب اسپات باعث ایجاد ترافیک بیشتر می شود آیا مطابق با سؤالات جستجوی مربوطه است میانگین مدت زمان جلسه و میزان گزاف گویی شما شاخص های مهمی برای تعیین اینکه آیا کاربر توانسته است راه حلی برای مشکل خود پیدا کند یا خیر اگر او بلافاصله بر روی یک ارسال جدید کلیک کند ، نفر اول نتوانسته است مشکل خود را حل کند و گوگل متوجه آن می شود. بنابراین نرخ گزاف گویی در قرارگیری در نتایج جستجو تأثیر می گذارد.

نتیجه گیری

اما این همه ارتباط با رسانه های اجتماعی در طراحی سایت چیست می توانید این رفتار را در پست های اجتماعی خود اعمال کنید. اگر یک کاربر روی توییت شما کلیک کند اما آن را به اشتراک نمی گذارد ، می توانید فرض کنید که وی آن را به اندازه کافی در طراحی وب سایت مناسب ندیده است. با راهنمایی های مفید می توانید مقاله خود را گسترش داده و خوانندگان را طولانی تر نگه دارید. اگر می خواهید سهم و لایک بیشتری کسب کنید ، باید مقالات خیره کننده ای بنویسید. مقالات شما باید مفصل باشد و دارای قالب های مختلف رسانه ای باشد ، به عنوان مثال فیلم یا صدا ، به گونه ای که دوست دارند در رسانه های اجتماعی در طراحی سایت به اشتراک گذاشته شوند.

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید