طراحی سایت


امکانات سایت فروشگاهی موفق

یک سایت فروشگاهی موفق نیازمند یک سری امکانات ساده و پرکاربرد است که کار را برای مشتری آسان کند.امروزه در هر کسب و کاری تعداد زیادی فروشگاه آنلاین وجود دارد که هرکدام ویژگی های خود را دارند.اما بعضی از آن ها که پر فروش تر و پر طرفدار هستنئد ، علاوه بر قیمت مناسب چیزهای دیگری دارند که مشتری را به خود جذب می کنند . مثلا نحوه پرداخت های مختلف ، پشتیبانی آنلاین ، جستجوی راحت ، ارسال سریع و به موقع ، توضیحات کامل محصولات و... از امکانات سایت فروشگاهی موفق و حرفه ای هستند. در این مقاله به بررسی چند مورد از امکانات سایت فروشگاهی موفق می پردازیم و اطلاعات مورد نیاز برای راه اندازی یک سایت فروشگاهی موفق را در اختیارتان می گذاریم.
1-جستجوی سریع و آسان محصولات
مطمئنا در یک سایت فروشگاهی تعداد محصولات زیاد است و همه آنها در یک صفحه جا نمی شوند پس اگر مشتری به دنبال محصول مورد نظرش باشد باید امکان جستجوی سریع و آسان محصولات را برایش فراهم کنید.اگر مشتری در لحظات اول ورودش به سایت نتواند محصول مورد نظرش را پیدا کند ، از سایت شما خارج شده و به دنبال سایت دیگری می گردد.
2-نحوه پرداخت های مختلف
بهتر است برای فروشگاه اینترنتی تان هم پرداخت آنلاین داشته باشید هم پرداخت درب منزل و هم کارت به کارت . نحوه پرداخت های مختلف ، مشتری را محدود نمی کند و مطابق با شرایط خودش خرید می کند.زمانی که مشتری تمام مراحل خرید را انجام داد و به قسمت پرداخت رسید ، باید گزینه های پرداخت را بررسی کند و هر کدام را که می خواهد بتواند انتخاب کند.
3-فروش سایت را بررسی کنید
یک تاریخ را برای خود مشخص کنید و در همان تاریخ گزارش کلی از سایت بگیرید و فروش سایت را بررسی کنید .بدون اینکه بدانید چقدر فروش داشته اید نمیتوانید به افزایش فروش کمکی کنید چون اصلا نمی دانید کدام محصول کم فروش است کدام پر فروش ! اگر بررسی کنید و محصولات پر فروش سایت را پیدا کنید دراین صورت ماه بعد آن محصول را دوباره موجود می کنید . یا اگر صفحه ای ازسایت بازدید خیلی کمی نسبت به صفحات دیگر داشت باید محتوا و یا طراحی آن را تغییر دهید . همین جزئیات کوچک و بدون هزینه می تواند آمار فروش سایت را بالا ببرد.
4-پشتیبانی آنلاین
به هنگام خرید اینترنتی ، مشتری حضور ندارد و ممکن است سوالات زیادی در مورد محصول داشته باشد . با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته پاسخگوی سوالات مشتریان باشید و به آن ها اطمینان خاطر دهید و همه ی توضیحات لازم را در اختیارشان بگذارید.علاوه بر آن قسمت درج نظرات ، چت آنلاین هم داشته باشید . با چت آنلاین در همه صفحات کنار مشتری هستید و همان لحظه می تواند با شما ارتباط برقرار کند.
5-امکان فیلتر کردن نتایج جستجو
بعضی فروشگاه های اینترنتی آن قدر بزرگ هستند که مشتری نمی تواند قسمت مورد نظرش را پیدا کند.اما ممکن است بداند چه محصولی را می خواهد و می خواهد در فضای محدود تری جستجو کند . در این صورت باید امکان فیلتر کردن نتایج جستجو را فراهم کنید.مثلا مشتری در یک سایت فروش آنلاین لباس به دنبال یک پیراهن آستین کوتاه است که قیمت آن زیر 300 هزار تومان است.پس با اعمال فیلتر در نتایج جستجو ، کالای مورد نظرش را انتخاب می کند.
6-دسته بندی منظم محصولات
معمولا در فروشگاه های اینترنتی محصولات دسته بندی های مختلفی دارند.مثلا یک فروشگاه اینرنتی فروش لباس را در نظر بگیرید . دسته بندی شامل دسته بندی بر اساس قیمت، لباس های مناسب هر فصل،لباس های زنانه و مردانه و بچگانه، رنگ بندی و ... است. دسته بندی منظم محصولات مشتری را خیلی سریع به نتیجه می رساند و خیلی راحت محصول مورد نظرش را پیدا میکند.دسته بندی و برچسب محصولات در سئو سایت تان هم تاثیر می گذارد.
7-امنیت سایت فروشگاه اینترنتی
همیشه باید امنیت سایت فروشگاه اینترنتی تان را تامین کنید.امنیت همیشه برای هر فروشگاهی امری لازم و ضروری است ، چه حضوری باشد چه غیر حضوری.به خصوص در فضای اینترنت که خطرات بیشتری سایت شما را تهدید می کند.برای نگهداری اطلاعات وب سایت حتما به طورمداوم بک آپ بگیرید تا در صورت بروز مشکلات احتمالی ، اطلاعات را داشته باشید.

طراحی سایت

ساخت فروشگاه اینترنتی از طریق پرتال

بهترین پیشنهاد برای ساخت سایت فروشگاهی با همه امکانات بالا ، فروشگاه ساز پرتال است. ساخت فروشگاه اینترنتی از طریق پرتال همه ی امکانات یک سایت فروشگاهی اینترنتی حرفه ای را در اختیارتان می گذارد.ازمزیت های خیلی خوبی که می توان به آن اشاره کرد این است که نیازی به کد نویسی یا کارهای پیچیده فنی ندارد و به راحتی می توانید آن را مدیریت کنید و در کمتر از 2 ساعت می توانید کار با آن را یاد بگیرید.

طراحی سایت

امکانات پرتال

1-قالب ها
یکی از امکانات جذاب فروشگاه ساز پرتال تنوع در طرح و تعداد قالب ها می باشد.بیش از 60 قالب متفاوت فروشگاهی مثل دیجی کالا دارد.تنوع قالب ها انتخاب را برای شما با توجه به نیازتان ، آسان می کند.
2-بک آپ منظم
یکی دیگر از امکانات فروشگاه ساز پرتال این است که هر شش ساعت یکبار از تمام اطلاعات وب سایت بک آپ گرفته می شود . بک آپ منظم گرفته می شود و دیگر جای نگرانی برای از دست دادن محتوای سایت نخواهید داشت.
3-افزونه ها
افزونه های بسیارکاربردی و هدفمند از ویژگی های دیگر فروشگاه ساز پرتال است. افزونه ها کار شما و مشتری را سریع تر و به روز تر پیش می برند.با توجه به نیازتان می توانید از افزونه ها کمک بگیرید.
4-ارسال محصولات
می توانید چند راه برای ارسال محصولات در سایت داشته باشید و مشتری با توجه با شرایطش با هر روشی که برایش راحت تر بود محصول را تحویل بگیرد . مثلا ارسال با پیک شرکت ، پست ، پیک شخصی مشتری، الو پیک و ...
5-فیلتر ها
در دستبه بندی ها و اعمال فیلتر ها هیچ محدودیتی ندارد و به هر تعداد که مورد نیازتان است می توانید داشته باشید. موارد گفته شده فقط چند مورد از امکانات فروشگاه ساز پرتال بودند با تست رایگان این فرشگاه ساز می توانید ویژگی های دیگرش را هم ببینید.

طراحی سایت

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید