طراحی سایت


بهینه سازی و افزایش سرعت لود طراحی سایت

تبدیل وب را درایور می کند، اما بیشتر طراحان چنین فکر نمی کنند. هر زمان که یک مقاله بنویسید و کسی آن را در Google پیدا کند، کلیک آنها تبدیل به طراحی سایت شما می شود. اگر آن ها برای خبرنامه شما خواندن و ثبت نام کنند، این دیگر تبدیل به اهداف متفاوت است. طراحی سایت در مورد قابلیت استفاده است، اما این نیز درباره ها و تعامل کاربر است. من می خواهم به هر دو منطقه شیرجه بزنم و با بهینه سازی نرخ تبدیل این دو ایده را ادغام کنم. اگر شما می توانید نرخ تبدیل را افزایش دهید در حالی که همچنین بهبود قابلیت استفاده این برنده برای همه درگیر است. رنگ برای تبدیل یکی از اولین تغییراتی که ممکن است در طراحی سایت در نظر بگیرید ساخت یک طرح رنگی متفاوت است.
این به این معنی است که رنگ ها تاثیری دارند و به بازدیدکنندگان شما تاثیر میگذارند. به طور معمول برای تبدیل های بالاتر شما می خواهید از رنگ هایی در طراحی سایت استفاده کنید که در صفحه غالب نیستند. این ها توجه بیشتری را به خود جلب خواهند کرد زیرا آن ها در مقابل طرح قرار دارند. شما می توانید این را در یک مطالعه موردی ببینید که طراحی دکمه سبز و قرمز را بررسی می کند. دکمه سبز عمدتا بدتر است زیرا سبز در حال حاضر رنگ غالب در صفحه طراحی سایت است. عناصر تاثیر گذار برروی طراحی سایت که از جدید ترین مقالات وب سایت نونگار پردازش می باشد را نیز مطالعه نمایید.

طراحی سایت

افزایش میزان تاثیرگذاری بر روی مخاطبان جهت بازدید از طراحی سایت

تست مثل هر چیز دیگری در طراحی UI، کنتراست توجه می کند. و برای افزایش تبدیل شما نیاز به توجه اول است. مخاطبان خود را با طراحی سایت های متحرک و ارائه های وب تحت تاثیر قرار دهید. با اسلایدها، شما را از یک صفحه خالی شروع نمی کنیم. همه چیزهایی که باید انجام دهید این است که عناصری را که دوست دارید در طراحی سایت بهتر انتخاب کنید و آن ها را ترکیب کنید. هر اسلاید با دقت ساخته شده برای برآورده شدن سه معیار اصلی: زیبایی شناسی، عملکرد و قابلیت استفاده. به این ترتیب شما می دانید که هر عنصر با هم یکپارچه با افزایش تاثیر محتوای شما کار می کند. به همین دلیل است که من به شدت به دنبال کنتراست صرف نظر از نوع طرح شما هستم و اگر تبدیل شما بیشتر مربوط به لینک ها یا ثبت نام کاربر در طراحی سایت باشد، از رنگ ها استفاده کنید تا این عناصر از صفحه خارج شوند.

طراحی سایت

تاثیر روانشناسی رنگ ها در طراحی سایت

شما می توانید در صفحه فرود ببینید که دکمه های سفید روشن حاوی چشم انداز در طراحی سایت هستند. این ها درخشان از پس زمینه قرمز روشن است حتی اگر هر دو رنگ بسیار سبک هستند. اگر واقعا می خواهید دقیق تر بدانید، می توانید به روانشناسی رنگ شناور بروید اما برای آزمایش اولیه لازم نیست. در عوض به چشم خود اعتماد کنید و بسیاری از آزمایشات را انجام دهید تا ببینید کدام رنگ بهترین در طراحی سایت کار می کند. برای ایده های بیشتر و مطالعات موردی روی رنگ و تبدیل، نگاهی به این لینک ها می اندازیم نحوه استفاده از روانشناسی رنگ برای افزایش تبدیل طراحی سایت بهترین رنگ برای افزودن به سبد خرید دکمه خرید چگونه می توانید.
رنگ های صفحه اصلی کامل را انتخاب کنید برجسته کردن اقدام اصلی در نهایت تبدیلات اتفاق می افتد با چیزی که در پایان کاربر اتفاق می افتد. شاید آن ها یک حساب جدید ایجاد کنند، یا یک خرید را انجام دهند یا برای خبرنامه در طراحی سایت ثبت نام کنند. شما متوجه خواهید شد که 3 مورد از این نمونه ها نیاز به نوعی دکمه برای تکمیل عمل دارند. شما باید بهترین کار خود را برای برجسته کردن هدف اصلی در طراحی سایت انجام دهید، چه از طریق گرافیک، رنگ، مرز، بافت، تایپوگرافی، و یا هر چیز دیگری که توجه شما را جلب کند.

طراحی سایت

چگونگی هدفمند کردن صفحات در طراحی سایت

صفحه اصلی یکی از نمونه های مورد علاقه من است، زیرا این خیلی آشکار است اما با این نسخه ها کار فوق العاده خوب در طراحی سایت است. همه این آیکون های فلش کوچک به سمت آن دکمه CTA اشاره می کنند و کاربر را به کلیک کردن تشویق می کند. این یک روش قوی برای به اشتراک گذاشتن کاربران جدید و گرفتن تردید اولیه در طراحی سایت است. طراحی در اطراف این عناصر و ایجاد یک طرح است که به طور هدفمند باعث می شود موضوع عمل خود را برجسته یک طراحی صفحه اصلی دیگر دارد اما عنصر عمل یک فرم ثبت نام است. بنابراین، به جای اینکه تنها با فشار دادن یک دکمه، کاربر همچنین باید آدرس ایمیل خود را در طراحی سایت وارد کند. ثبت نام CTA کل فرم احساس می شود با مرز سفیدی که با کنتراست بالا مخفی می شود.
در مقابل هدر آبی سبز در طراحی سایت ظاهر می شود. این همان طراحی در پایین صفحه استفاده می شود زیرا احتمالا بهتر از زمینه ورود بدون یک مرز کار می کند. اگر پیشنهادات متعددی داشته باشید، می توانید حتی دو دکمه را دوباره ببندید تا از یکدیگر جدا شوند. این تکنیک در صفحه اصلی در طراحی سایت استفاده می شود و من فکر می کنم که این کار به خوبی انجام می شود. دکمه CTA هر آن چه که شما می توانید انجام دهید برای برجسته کردن اقدام اولیه، مسیری طولانی در جهت تبدیل بیشتر به سمت بالا در طراحی سایت خواهد بود.

طراحی سایت

تاثیر کپی برداری در طراحی سایت

شما ممکن است به محتوای نوشته شده به عنوان بخشی از طراحی سایت خود فکر نکنید. اما نسخه کپی می کند و کپی عالی می تواند حتی بهتر از آن نیز فروش کند. نگاهی به نحوه طراحی سایت شما و محتوای محتوایی که برای CTA شما دارید، نگاه کنید. آیا واقعا کاربر را تشویق می کند که اقدام کند؟ آیا متن به اندازه کافی برای خواندن است؟ آیا بعد از خواندن آن احساس الهام می کنید؟ بازنگری صفحه کپی صفحه اصلی یک نمونه درخشان برای کپی هدر و کپی دکمه است. دکمه سبز آن ها توجه بسیار بیشتری نسبت به عنوان دارد، به علاوه آن سبز روشن است و واقعا مخالف با بقیه طرح در طراحی سایت است. با اضافه کردن کلمات مانند رایگان شما به کاربر می گوئید که اقدام یک مانع کوچک برای ورود است و عباراتی مانند دریافت حساب کاربری یا شروع محاکمه به طور مستقیم به شخص پشت سر ماوس و صفحه کلید صحبت کنید.
به یاد داشته باشید قبل از این که کسی اقدام کند، ابتدا باید توجه کنید. کپی بزرگ که به کاربر می گوید مطمئنا توجه آن ها را سریع می کند. کپی طراحی سایت ممکن است به عنوان بخشی از طراحی بصری ظاهر نشود اما مطمئنا بخشی از تجربه کاربر است. به عنوان مثال این مطالعه موردی را که به سادگی کلمات آن را رایگان در نزدیکی اضافه می کند. این کلمات اضافی تبدیل به افزایش یافته است که پرش بسیار بزرگی در طراحی سایت است. اطمینان حاصل کنید که شما در حال طراحی در اطراف کپی است، زیرا این می تواند اثر فوق العاده ای در کار شما داشته باشد.

طراحی سایت

آزمون خطا در انتخاب سبک مناسب در طراحی سایت

در دنیای طراحی سایت شما هرگز نمی توانید هر چیزی را دقیق بدست آورید بدون آن که اولین گزینه های آزمون را آزمایش کنید. فرضیه های دقیق ممکن است با تجربه باشد، اما همیشه برای آزمایش بیشتر از آن چه شما تصور می کنید، خوب است. یک نمونه موردی جالب از در طراحی سایت وجود دارد که در آن صفحاتی پر از گرافیک و فلش در مقایسه با یک نوشته طولانی مدت اجرا می شوند. صفحه گرافیکی سنگین به نظر می رسد خیلی بهتر است، اما طولانی تر تبدیل به 37٪ افزایش یافته است! تست بسیاری از سبک ها و پوسته ها تیم همچنین آزمون را در برابر یک صفحه اصلی با تصویری از یک شخص واقعی در پس زمینه طراحی سایت اجرا کرد.

طراحی سایت

اهمیت گرافیک طراحی سایت

این لمس شخصی تبدیل بیش از 100٪ را افزایش داد. برای اکثر مردم صفحه گرافیکی سنگین بهتر می شود. با این حال از طریق تست کردن طرح های مختلف تیم یک درس ارزشمندی را یاد گرفت: هرگز فرض نکنید شخص در صفحه در حال افزایش تبدیلات یک جانور پیچیده است، زیرا هیچ راهی صحیح برای انجام آن در طراحی سایت وجود ندارد. من توصیه می کنم چند ایده طراحی مختلف برای صفحه اصلی یا صفحه فرود را به فکر کردن به آنچه که شما می توانید تغییر دهید که ممکن است تبدیل را افزایش دهد. مایل باشید که طرح فعلی خود را کاملا بیرون بکشید و طرح کاملا جدیدی را آزمایش کنید. این ممکن است کاملا فلاپ باشد.
اما ممکن است به نرخ تبدیل بسیار بالاتر نیز در طراحی سایت منجر شود. اگر شما می توانید به یک چارچوب برای آزمایش بپردازید، نتایج بسیار ساده ای برای جمع آوری اطلاعات خواهید داشت که تغییرات قابل توجهی در طراحی سایت صفحه شما دارند. یادداشت برداری کنید که ویژگی های جستجو را دوست دارید و بهترین ها را می توانید در پروژه طراحی سایت خود قرار دهید. چند مورد از موارد مورد علاقه خود را از طریق آزمایش و خطا آزمایش کنید تا ببینید که کدام پاسخگویان UI ها بهترین تجربه را ارائه می دهند.

طراحی سایت

 

مطالب مرتبط:
طراحی سایت طراحی وب سایت شرکت طراحی سایت طراحی سایت فروشگاهی طراحی سایت گوگل طراحی سایت آپارات طراحی سایت بیمه طراحی سایت مطب دندان پزشکی طراحی سایت جراحی و زیبایی طراحی سایت تهران طراحی سایت مسکن طراحی سایت آژانس املاک طراحی سایت دکتر زنان طراحی سایت مزون لباس در تهران طراحی سایت وکلا طراحی سایت شرکت بازرگانی طراحی سایت کترینگ در تهران طراحی سایت درمانگاه طراحی سایت لوازم ایمنی طراحی سایت معاملات ملکی طراحی سایت پارچه فروشی در تهران اهمیت طراحی سایت داروخانه اهمیت طراحی سایت خدمات عروسی طراحی سایت فروشگاه موبایل طراحی سایت فروش آبمیوه و بستنی طراحی سایت فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی طراحی سایت سفارش آنلاین غذا طراحی سایت آتلیه عروسی طراحی سایت فروشگاه اسباب بازی در تهران طراحی سایت فروش رنگ و اسانس خوراکی طراحی سایت درج آگهی طراحی سایت تالار پذیرایی طراحی سایت خودرو طراحی سایت آتلیه عکاسی طراحی سایت املاک طراحی سایت دانشگاه مجازی طراحی سایت خبرگزاری طراحی سایت تخفیف گروهی طراحی سایت مزون طراحی سایت فروش فایل طراحی سایت موزیک طراحی سایت بیمه طراحی سایت شرکتی طراحی سایت داروخانه

طراحی سایت,بهینه سازی سایت به همراه طراحی وب سایت و طراحی پرتال تخصص شرکت طراحی نونگار است جهت اطلاع از تعرفه طراحی سایت با ما تماس بگیرید